رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «برنامه موشکی ایران هیچ تعارضی با قطعنامه‌های شورای امنیت ندارد» گفت: ما با جدیت سیاستمان را در حمایت از برنامه موشکی ادامه می‌دهیم.

به گزارش جماران، علاءالدین بروجردی در واکنش به گزارش دبیرکل سازمان ملل درباره عملکرد ایران نسبت به قطعنامه ۲۲۳۱ و طرح ادعاهایی نسبت به برنامه موشکی ایران گفت: برنامه موشکی ما هیچ ابهامی ندارد. آنها موضوع کلاهک‌های هسته‌ای را مطرح می‌کنند. حال اینکه ما خودمان اضافه بر تعهدات در عهدنامه NPTاصل دستیابی به سلاح هسته‌ای را تحریم  و ممنوع کردیم و مقام معظم رهبری نیز در این باره فتوا دادند. به قول علما این دیگر سالبه به انتفاع موضوع است.

وی ادامه داد: بر این اساس طرح این موضوع غیرمنطقی است و بدون تردید برنامه موشکی ایران هیچگونه تعارضی با قطعنامه های شورای امنیت ندارد. این فضاسازی است که آمریکایی ها انجام می دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: ما این سیاست را با جدیت ادامه می دهیم و قویا از وزارت دفاع، هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ارگان‌ها و دست اندرکاران ساخت، تولید و کاربرد موشک حمایت می کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.