وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از اطلاع از حادثه مصدومیت دکتر علیرضا فرنام در کلینیک مرکز آموزشی درمانی رازی تبریز، در تماس تلفنی، جویای احوال این استاد گروه روانپزشکی شد.

 

به گزارش جماران، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی شب گذشته ضمن آگاهی از چگونگی بروز این حادثه، برای دکتر علیرضا فرنام آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.
فرنام نیز درباره حادثه پیش آمده گفت: این بیمار امروز به بهانه تشکر و ابراز محبت به سراغ من آمد اما من مانع این کار شدم و به بیرون رفت ولی دوباره با چاقو برگشت و چندین ضربه به من زد و تصورم می کردم که ضربات را با مشت زده و با دیدن خون، متوجه جراحت شدم.
وی اضافه کرد: بیمارستان رازی نگهبان دارد اما این اتفاق خیلی سریع رخ داد و مردم و دانشجویان هم در آنجا حضور داشتند اما قبل از رسیدن نگهبان، بیمار ضربات چاقو را زده بود.
فرنام بیان داشت: خوشبختانه ضربات چاقو به نقاط حساس بدن اصابت نکرده و شریان ها هم آسیبی ندید و اقدامات درمانی لازم به خوبی انجام شد.
وی از ریاست و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و کادر درمانی و اورژانس بیمارستانهای رازی و امام رضا (ع) برای پیگیری روند درمان خود تشکر کرد و آن را مایه دلگرمی برای ادامه خدمت به مردم دانست.
وی یادآور شد: در طول حدود 14 سال سابقه کاری، این اولین باری بود که چنین حادثه ای برایم رخ داد و باید در آینده، بیشتر احتیاط کنم.
روز گذشته (چهارشنبه) استاد گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هنگام ویزیت بیماران در کلینیک مرکز آموزشی درمانی رازی مورد سوء قصد یکی از بیماران قرار گرفت و از چندین ناحیه بدن بر اثر ضربات جسم نوک تیز مجروح شد.
گفته می شود ضارب این روانپزشک که یکی از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان بوده، در همان بیمارستان بستری شده و تحت درمان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.