سفیر کشورمان در لندن بر تعهد رئیس جمهور و دولت ایران بر فراهم کردن امکانات بیشتر و بهتر برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ ای تاکید کرد.

 

به گزارش جماران، حمید بعیدی نژاد با تبریک عید همه عید فطر، در یادداشتی در صفحه تلگرام خود نوشت:

امروز همایشی در لندن در خصوص ورزش ایران برگزار شد که در نوع خود بسیار جالب و مبتکرانه بود.

 در این جلسه قهرمانان ملی و ورزشکاران ایرانی در کنار کارشناسان علمی و محققین، ابعاد مختلف فرهنگی، تاریخی و تمدنی ورزش ایران را مورد بررسی قرار دادند.

 از میان قهرمانان ایران، حمید سوریان قهرمان و دارنده ی مدالهای المپیک و جهانی کشتی فرنگی، مهدی مهدوی کیا افتخار فوتبال ملی ایران، منصور بهرامی قهرمان پیش کسوتان تنیس جهان که اخیرا در مسابقه رولان گاروس فرانسه به این عنوان دست یافت و برخی دیگر از ورزشکاران ایران در رشته های متنوع در این جلسه حضور داشتند که تجربیات خود را با شرکت کنندگان در میان گذاشتند.

57510848

در این نشست گروه ورزشی باستانی نیز برنامه ورزش زورخانه ای را به طور زنده برگزار کرد که به عنوان ورزشی که ترکیبی از قدرت، اخلاق و جوانمردی است، بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

57510849

 بنده نیز در این نشست با توجه به جوان بودن جمعیت ایران و استعداد ذاتی مردم ایران در رشد و وتوسعه ی ورزش، بر تعهد رئیس جمهور و دولت ایران بر فراهم کردن امکانات بیشتر و بهتر برای توسعه ورزش همگانی و حرفه ای تاکید کردم.

به امید روزهای بهتر برای ورزش ایران

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.