شامگاه روز یک شنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حمله موشکی خود به مقر تروریست های تکفیری در استان دیرالزور سوریه خبر داد.

 

به گزارش جماران، برخی شخصیت های کشوری و لشگری در واکنش به این خبر ضمن ابراز رضایت از این اقدام سپاه در پیام هایی جداگانه از حمله موشکی دیشب تشکر کردند.

 

محدرضا عارف: حمله موشکی سپاه پاسخی بود به بدخواهان ایران اسلامی

 

اقدار نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان از پشتوانه قوی مردمی است که جز با وحدت و همدلی خانواده انقلاب میسر و قابل دوام نیست.حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش در پاسخ به عملیات کور تروریستی این گروهک از رهگذر همین اتحاد و با هم بودن میسر شد و پاسخی بود به بدخواهان ایران اسلامی که در آرزوی ایجاد تنش و درگیری در داخل کشور ما نباشند؛ چرا که ملت بزرگ ایران با حمایت از نیروهای نظامی و امنیتی خود، اجازه تجاوز به متجاوزان را نخواهد داد.

محمد جواد ظریف:

 توانایی موشکی ایران برای حفاظت از شهروندان خود  کاملا قانونی است و باعث پیشبرد نبرد جهانی علیه داعش و تروریسم افراطی است

 

مصطفی میرسلیم:
پشتوانه حمله موشکى سپاه پاسداران،اراده ملت قهرمان ایران است که در ٣٨ سال اخیر مبارزه با ظلم، جهل ونفاق را وجهه همت خستگى‌ناپذیر خود قرارداده است

 

محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

واکنش مقتدرانه سپاه پیام روشنی است به قدرت‌های پیدا و پنهان حامی تروریست‌ها

واکنش مقتدرانه نظام، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات تروریستی اخیر داعش در تهران که با موشک‌های میان برد زمین به زمین از پایگاه‌های موشکی داخل خاک ایران، مقر تروریست‌ها در منطقه دیرالزور سوریه را هدف قرار داد، اقدامی ستودنی است که عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با تروریسم و هر آنچه امنیت ایران عزیز را به خطر بیندازد، نشان می‌دهد و پیام روشنی است به قدرت‌های پیدا و پنهان حامی تروریست‌ها و دنباله‌های حقیر و زبون منطقه‌ای آنها؛ که ناامن کردن جمهوری اسلامی امنیت آنها را نیز به خطر خواهد انداخت.

 

حمله موشکى  به مقر داعش، پیامى روشن و مقتدرانه

عطا الله مهاجرانی: حمله موشکى  به مقر داعش در دیرالزور، فراتر از حمله به داعش و انتقام شهیدان عملیات ترور در تهران است، پیامى روشن، مقتدرانه و به هنگام به همه!

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس :در مبارزه با تروریست وارد فاز جدیدی شده ایم

بروجردی گفت: در شرایطی که سنای آمریکا مصوبه اخیر خود را گذراند که محور اساسی آن علیه توانمندی موشکی بود، ایران عملا در صف خط مقدم توانمندی به لحاظ قدرت موشکی قرار گرفته است. حمله موشکی به مواضع تروریست ها پاسخی به آمریکایی ها بود

 

 

واکنش وزیر بهداشت به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه

 

حسن قاضی‌زاده هاشمی - وزیر بهداشت - با انتشار عکسی از شلیک موشک سپاه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

«وسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

 

و آنان که ظلم و ستم کردند، به زودی خواهند دانست به چه کیفرگاه و دوزخ انتقامی بازخواهند گشت.»



واکنش رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس به پرتاب موشکی سپاهک

جلیل رحیمی در اینستاگرام خود نوشت: درود بر سپاه پاسداران و برخورد قاطع با تروریست ها. ای کاش به عدد شهدای اخیر، 18 موشک شلیک میشد!

 

حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در انگلستان  در توییتی نوشت :حمله موشکی ایران علیه داعش نشاندهنده اراده برای مقابله با تروریسم است

 

مرتضی آقاتهرانی:

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در حساب توئیتری خود نوشت: اسرائیل ٢٥ سال آینده را نخواهد دید.

 

حسین امیرعبداللهیان
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: موشک باران مرکز فرماندهی تروریست‌ها در سوریه فقط یک هشدار نرم بوده است.

 

محسن رضایی

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در حساب توئیتر خود نوشت: سیلی بزرگتر در راه است. رضایی همچنین در پی حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ داعش در دیرالزور سوریه،  در پیامی از سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران تقدیر کرد.

 

 

علی‌اکبر ولایتی

مشاورمقام معظم رهبری در امور بین الملل در صفحه اینستاگرام خود نوشت:  مستقل‌ترین کشور جهان پاسخ قاطع به تروریست‌ها داد.

 

سیدرضا اکرمی

عضو جامه روحانیت مبارز گفت: ایران نشان داد که در مقابل اهانت‌های دشمنان سکوت نخواهد کرد.

 

ابوالقاسم رئوفیان

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: داعش بداند که نباید سر به سر نیروهای مسلح ایران بگذارد.

 

محمود میرلوحی

 عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ایران به دنبال ریشه‌کن کردن تروریست‌هاست.

 

محمدرضا باهنر

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در حساب توئیتر خود نوشت: حمله محدود اما کوبنده. این یکی هشدار بود! گفته بودیم که انتقام می‌گیریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حمله موشکی سپاه نشان از قدرت بازدارنده و گسترده ایران دارد.

 

علیرضا رحیمی، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در کانال تلگرامی خود نوست: اسرائیل نگران نباشد، هنوز نوبتش نرسیده است.

علی نجفی، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صفحه توئیتر خود تاکید کرد:ایران مقهور تروریسم نمی‌شود.

کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز  در بیانیه‌ای  با حمایت قاطع از عملیات موشکی سپاه آورده است:حمله موشکی هشدار جدی به حامیان تروریست‌ها است.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.