سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هیئت حاکمه آمریکا رژیمی سلطه‌طلب است و اگر رویه خود را تغییر ندهد، آنها را مجبور به تغییر رویه می‌کنیم.

به گزارش جماران، سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگویی اظهار داشت: هیئت حاکمه آمریکا رژیمی سلطه‌طلب، زیاده‌خواه، زورگیر و باج‌گیر است که ریشه اصلی خصومت‌ها با ما نیز براساس این موارد شکل می‌گیرد.

وی افزود: ملت ایران از سال‌های آغازین پیروزی انقلاب با دشمنی‌های آنها با انقلاب و نظام دستگاه‌های مؤثر از جمله سپاه پاسداران آشنا هست.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: البته آمریکا باید رویه خود را تغییر دهد و ما آمریکایی‌ها را مجبور خواهیم کرد که این کار را انجام دهند.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: افکار عمومی، پدرخوانده تروریسم را آمریکا و صهیونیسم جهانی می‌داند و این یک طنز تاریخی است که آمریکایی‌های تروریست، سپاه پاسداران انقلابی و مردمی را که از ابتدای شکل‌گیری یکی از مأموریت‌هایش مبارزه با تروریسم است، چون از مردم فلسطین، عراق و سوریه حمایت می‌کند و از طرفی در برخورد با تروریست‌های داخلی نیز تردید ندارد، حامی تروریسم می‌خواند، این همان روحیه شیطانی است که امام راحل آن را شیطان بزرگ نامیدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ادامه عنوان کرد: نکته عجیب دیگر آن است که مردم دنیا اعترافات رئیس جمهور فعلی آمریکا درباره رئیس جمهور قبلی مبنی بر ایجاد داعش و کمک آنها فراموش نکردند.

وی  افزود: همه اسناد حکایت از آن دارد که داعش و دیگر گروه‌های تروریستی دست‌پرورده آمریکا و رژیم‌های مرتجع منطقه هستند.

جزایری تأکید کرد: اقدامات آمریکا از جمله تشدید تحریم‌ها، نقض برجام و تروریست نامیدن سپاه پاسداران روحیه ما را برای مبارزه با شیطان بزرگ مصمم‌تر می‌کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: در میدان عمل نیز برخورد با تروریست‌ها، پدرخوانده‌ها و تشکیلات آنها را نشان خواهیم داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.