یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «شخصیتی که روحیه کار اداری و بخشنامه‌ای داشته باشد برای شهر تهران مناسب نیست» گفت: محسن هاشمی و حسین مرعشی گزینه‌های مناسبی برای تصدی مسئولیت در شهرداری تهران هستند.

به گزارش جماران، جلال میرزایی با تاکید بر اینکه «شهردار آینده تهران باید قدرت تصمیم‌گیری و تعامل با نهادها و سازمان ها را داشته باشد» گفت: با توجه به شرایط و مشکلاتی که شهر تهران دارد باید انتخاب شهردار با در نظر گرفتن این شرایط انجام شود.

وی افزود: شهرداری تهران وضعیت خوبی ندارد و شخصیتی که روحیه کار اداری و بخشنامه ای داشته باشد برای شهر تهران مناسب نیست، باید فردی انتخاب شود که نگاه عمیق داشته و تعامل خوبی با نهادها و سازمان ها داشته باشد.

این عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه «گزینه هایی مانند "محسن هاشمی" و "حسین مرعشی" می توانند مناسب برای این مسئولیت باشند» گفت: آقای مرعشی با توجه به سابقه ای که در استانداری کرمان دارد و اقداماتی که انجام داده قدرت خوبی در ساماندهی فعالیت نهادی مانند شهرداری دارد.

وی اظهار کرد: به نظرم آقای مرعشی می تواند از عهده اداره شهر تهران بر بیاید، توانایی و قدرت تصمیم گیری دارد تا بتواند مشکلات را با کمک سایر نهادها حل کند.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که اعضای شورای شهر تهران اصلاح طلب هستند و فردی از این جریان انتخاب می شود، اما صرف انتخاب یک نیروی سیاسی برای اداره شهر تهران کافی نیست کسی که عهده دار مسئولیت می شود باید از توانمندی و کارآمدی برای اداره شهر هم برخوردار باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.