به گزارش جماران، استاندار البرز با اعلام این که تاکنون بیش از 50 درصد اعتبارات سفر رئیس جمهوری به البرز تخصیص یافته است، گفت: امسال باید به جد درصدد اجرایی شدن پروژه های این سفر در استان باشیم.

سید حمید طهایی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان البرز در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی در کرج، با اشاره به اینکه البرز با حدود 3 میلیون نفر جمعیت مساحت کمی دارد، در عین حال گفت: از مسئولان انتظار می رود کار به گونه ای مدیریت شود که بسیاری از رتبه ها و شاخص های البرز ارتقا داده شود. 
استاندار البرز با بیان اینکه 90 درصد جمعیت استان در کرج و فردیس ساکن هستند، گفت: بر این اساس باید تامین امکانات و توجه ویژه به این مناطق صورت گیرد و مدیران دستگاه ها در این رابطه می توانند رتبه های ارزنده ای در سطوح کشوری کسب کنند. 
طهایی اضافه کرد: امید است در حوزه اشتغال هر کدام از سازمان ها و دستگاه ها درصدد ایجاد فرصت های شغلی باشند و در این رابطه با یکدیگر رقابت کنند. 
استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه مردم ایران حماسه ای به یاد ماندنی و برگ زرینی از افتخارات تاریخ جمهوری اسلامی را در انتخابات رقم زدند افزود: بیش از 41 میلیون نفر پای صندوق های رای حضور پیدا کردند که دستاورد بزرگی برای مردم و خدمتگزاران بود. 
وی ادامه داد: اکنون فرزندان ملت می توانند با قدرت بیشتری از حقوق مردم ایران در مجامع بین المللی دفاع کنند که این پیروزی برای خادمان نظام نیز پیام بسیار بزرگی دارد چراکه مردم وظیفه خود را انجام دادند و اکنون نوبت خدمتگزاری ما است. 
طهایی گفت: در استان البرز بیش از 80 درصد مشارکت واجدین شرایط برای حضور در پای صندوق های رای وجود داشت که در این میان امسال روند رای گیری تغییر کرد و پس از ساعت 12 شب اخذ رای از مردم طبق روال سال های گذشته صورت نگرفت. 
وی با اشاره به اینکه از تمامی کاندیداها و همه کسانی که در هیات های اجرایی و نظارت بخوبی انجام وظیفه کردند قدردانیم افزود: هماهنگی بین هیات های اجرایی و نظارت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها منجر به پیشگیری از بسیاری از موانع شده و با همدلی و تعامل سازنده مشکلات حل و فصل شد. 
استاندار البرز با بیان اینکه اکنون در مرحله پساانتخابات قرار داریم اضافه کرد: هر کس به نوعی سعی در داغ کردن تنور انتخابات داشت و هرچند بد اخلاقی هایی نیز اتفاق گفت که با انها برخورد صورت گرفت و انتخابات بسیار خوبی برگزار شد. 
وی گفت: باید قوانین به گونه ای در مجلس شورای اسلامی تدوین شود که از بسیاری از مشکلات پیش پا افتاده در برگزاری انتخابات جلوگیری شود. 
طهایی افزود: در خصوص برگزاری انتخابات شهرهایی که 7 کاندیدا داشتند به صورت تمام الکترونیک در البرز برگزار و نتیجه با سرعت و دقت بالایی اعلام شد بنابراین باید این روند با استفاده از تجربه کشورهای موفق ادامه داده شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.