به گزارش جماران؛ تهیه کننده «مادر قلب اتمی» گفت، این فیلم تمام مجوزهای رسمی برای اکران در سینما را دارد و با رفع اشکالات مد نظر شورای پروانه نمایش به روی پرده رفته است.

سیدامیر سیدزاده روز دوشنبه درباره مهمترین مشکلات فیلم «مادر قلب اتمی» برای مجوز اکران و نمایش در سینماهای سراسر کشور اظهار داشت: این فیلم پس از تولید مانند همه آثار دیگر در پروسه دریافت پروانه نمایش قرار گرفت که با اشکالاتی از طرف شورای پروانه نمایش روبرو شد و در نهایت پس از چندین جلسه به نقطه مشترکی رسیدم که هم نظر اعضای شورا را جلب کنیم و هم اشکالی بر محتوای فیلم به وجود نیاید.
وی افزود: شهریور سال 94 فیلم مجوز پروانه نمایش گرفت اما اصل مجوز به دلایلی به ما داده نشد و در نهایت اسفند سال 95 با دریافت پروانه نمایش، تصمیم به اکران آن کردیم.
این تهیه کننده سینما ادامه داد: پس از ثبت قرارداد با شرکت نسیم صبا برای پخش این فیلم متوجه شدیم که حوزه هنری فیلم را در سینماهای خود نمایش نداده است.
سیدزاده گفت: با مکاتبه و نامه نگاری با رئیس و مدیران سینمایی حوزه هنری، از آنها خواستم که فیلم تمامی مجوزهای نمایش را دارد بنابراین دلیلی برای اکران نشدن آن در سینماهای حوزه وجود ندارد.
وی افزود: البته حوزه هنری ابتدا از ما خواست تا یک نسخه از فیلم را برای آنها ارسال کنیم که این کارهم انجام شد اما هنوز جواب مثبت یا منفی برای اکران فیلم نداده اند.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیران حوزه هنری فیلمی که تمامی مراحل قانونی اکران را طی کرده در سینماهای خود نمایش دهد تا همه علاقه مندان این فیلم در سراسر کشور بتوانند آن را تماشا کنند.
سیدزاده با بیان اینکه حوزه هنری باید زودتر تکلیف نمایش این فیلم در سینماهای خود را مشخص کند، گفت: شاید این فیلم با سلیقه مدیران حوزه هنری همسو نباشد اما نباید مردم را از اثری که در سلیقه ما نیست محروم کنیم.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره 17 سهیلا» خاطرنشان کرد: اکنون «مادر قلب اتمی» در تهران 16 سالن در اختیار دارد که طی هفت روز نمایش تقریبا هفتصد میلیون تومان یعنی فروش روزی یکصد میلیون تومانی را تجربه کرده که اگر سالن های حوزه نیز اضافه شود، حتما فروش خیره کننده خواهیم داشت.
داستان فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده در یک شب تا صبح اتفاق می افتد که تماما در خیابان‌های تهران جلوی دوربین رفته است. فیلم با مهمونی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند. این دومین فیلم بلند علی احمدزاده بعد از «مهمونی کامی» است که البته هنوز موفق به دریافت مجوز برای نمایش عمومی نشده است.
ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، رضا بهبودی و محمدرضا گلزار در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.