رئیس پلیس البرزگفت: سرایدار یک زن سالمند که با ادعای کمک به عدم مصادره املاکش ازوی 150 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دراین استان دستگیر شد.

به گزارش جماران از مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر انتقال سند مالکیت به صورت غیرقانونی پیگیری موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. 
وی اضافه کرد: در بررسی جزئیات پرونده مشخص شد که متهم از طریق یک مؤسسه کاریابی به عنوان سرایدار در منزل زن سالخورده‌ای که به تنهایی در منطقه مهرشهر کرج زندگی می‌کرد مشغول به کار می‌شود. 
کامرانی صالح گفت: نامبرده پس از مدتی که در این خانه به سرایداری مشغول بود متوجه می‌شود که تمام فرزندان پیرزن در خارج از کشور زندگی می‌کنند و صاحب املاک و دارایی‌های بسیاری با ارزش میلیاردی است که سال‌ها قبل به وی به ارث رسیده است. 
وی خاطرنشان کرد که این فرد با سوء استفاده از تنهایی پیرزن شروع به ترساندن و تهدید شاکی کرده و با این ادعا که املاک وی قرار است از سوی مراجع قضائی و شهرداری مصادره شود، مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت چک و مقادیر زیادی پول نیز با ادعای دادن رشوه برای جلوگیری از مصادره اموال شاکی از وی دریافت می‌کند. 
کامرانی صالح افزود: متهم در ادامه فعالیت‌های فریبکارانه خود شاکی را به دفتر ثبت اسناد و املاک برده و برای جلوگیری از مصادره املاکش دو قطعه زمین به متراژ حدود 6 هزار متر مربع را به نام خود وکالت زده و اقدام به دریافت سند تک برگی به نام خود می‌کند. 
وی گفت : زمانی که شاکی متوجه می‌شود ملک وی اصلاً قرار نبوده مصادره شود و فریب متهم را خورده است اقدام به شکایت علیه متهم می‌کند که پس از دعوت به پلیس آگاهی منکر هرگونه کلاهبرداری شده و بلافاصله جهت تحت فشار قرار دادن شاکی چک‌های دریافتی از شاکی را برگشت می‌زند. 
وی یادآورشد : با توجه به شکایت دوباره مالباخته پیگیری پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های تکمیلی به جرم خود مبنی بر 150 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد و با قرار وثیقه قانونی 40 میلیارد ریالی روانه زندان شد. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.