به گزارش جماران؛ رسانه های کویتی با اشاره به ادامه اختلافات گسترده میان عربستان و قطر و فشارهایی که ریاض و همپیمانانش بر دوحه وارد کرده اند نوشتند قطرعملا تسلیم فشارهای دولت سعودی نخواهد شد.

نشریه پرتیراژ القبس کویت با انتشارگزارشی درشماره امروزخود بااشاره به فشارهای عربستان و تعدادی دیگرازکشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بر قطر در بخش های رسانه ای و غیررسانه ای برای تغییر سیاست های دوحه نوشت : مقامات وزارت امور خارجه و بخش رسانه ای تاکید کرده اند که هدف از این اعمال فشارها به زانو در آوردن دوحه است درحالی که قطری ها سیاست کشور خود را مستقل می دانند.
القبس افزود: مقامات قطری اعمال تحریم علیه دوحه را نقض قوانین بین المللی می دانند و ضمن انتقاد از سعودی تاکید کرده اند که ریاض در حال بسیج جامعه جهانی علیه دوحه است.
سایت خبری 'کویت نیوز' نیز با انتشار گزارشی در این زمینه نوشت : مسئولان قطری اتهامات منتسب به مسئولان و افراد منتسب به دولت این کشور را رد کرده اند و اتهامات ریاض را بی پایه و اساس می دانند.
این سایت افزود : قطری ها همچنین به صورت قاطع اعلام کرده اند که سیاست خود در بخش رسانه ای را تغییر نمی دهند و در قبال تحولات اخیر در منطقه رویکرد مستقل خود را حفظ می کنند.
'کویت نیوز'نوشت: رسانه های خبری قطری تاکید دارند که آنچه درسطح منطقه رخ می دهد اهمیت گسترده ای برای آنها ندارد و قطری ها دخالت در امور داخلی کشورهای همسایه را رد می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.