سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برخورد ترامپ با حادثه تروریستی تهران را بسیار سخیف و غیر منطقی خواند و گفت: اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه تروریست ها دامن کشورهای تروریست پرور را می‌گیرند، یعنی اینکه کسانی که 11 سپتامبر را به وجود آوردند از خود آمریکایی‌ها بودند.

به گزارش جماران، سیدحسین نقوی حسینی در واکنش به صحبت های ترامپ بعد از حادثه تروریستی تهران گفت: برخورد بسیار سخیف و غیر منطقی ترامپ باعث تعجب همگان شده، بعد از بروز حادثه 11 سپتامبر و حمله تروریست ها در قلب آمریکا ملت ایران به ملت آمریکا تسلیت گفت و خود را در کنار ملت آمریکا دید، اما در حادثه تروریستی تهران نه تنها ترامپ ابراز تاسف نکرد و تسلیت نگفت که شروع به اتهام زنی به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران کرد.

وی افزود: اگر براساس تحلیل ترامپ تروریست ها دامن کشورهای ترویج دهنده تروریسم را می گیرند، این بدان معناست کسانی که 11 سپتامبر را به وجود آوردند از آمریکا بوده که این حادثه دامن آمریکا را گرفته است یا اینکه اگر امروز گروه های تروریستی در فرانسه، انگلیس و سایر کشورها عملیات تروریستی انجام می دهند یعنی تروریست ها مورد حمایت انگلیس و فرانسه بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تاکید کرد: علی رغم این اظهارات سخیف ترامپ اسناد، مدارک و شواهد نشان می دهد گروه های تروریستی و تکفیری در طول فعالیت‌شان مورد حمایت مثلث شوم آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی بودند. اسناد و مدارک مربوط به حمایت مالی از این گروه های تروریستی موجود است.

به گفته وی، برخورد آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی از گروه های تروریستی نشان می دهد آنها پشت سر تروریست ها هستند و از موضع تروریست ها به دنبال برخورد با ما هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.