رامبد جوان در حالی از پخش شدن «خندوانه» در شامگاه چهارشنبه 17 خرداد به عنوان راهی برای حفظ آرامش و ادامه زندگی عادی یاد می‌کند که بسیاری معتقدند این برنامه شب گذشته به احترام حادثه تروریستی تهران نباید روی آنتن می‌رفت.

به گزارش جماران، شب گذشته، چهارشنبه 17 خرداد، روی آنتن رفتن برنامه «خندوانه» و برگزاری مسابقه «خنداننده شو»، انتقادهایی را در فضای مجازی به همراه داشت.

در شبی که حسین شاهرخ‌نیا از گروه حسن معجونی، بابک رفاهی از گروه اشکان خطیبی، احسان زمانی از گروه رامبد جوان و آرزو صراف رضایی از گروه شقایق دهقان در مسابقه «خنداننده شو» به رقابت با یکدیگر پرداختند، تهران روزی پر از التهاب و حادثه را پشت سرگذاسته و حمله تروریستی به حرم امام خمینی و مجلس شورای اسلامی، 13 شهید و 46 مجروح به‌جا گذاشته بود.

رامبد جوان اما در توضیح چرایی پخش «خندوانه» در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«عزیزان سلام.

١-همچنان هممون از اتفاق‌هاى امروز خشمگین و متاسفیم و در حالى که با خانواده شهداى امروز همدردى و همدلى مى‌کنیم نفرتمون رو هم از این تفکر و رفتار فوق وحشیانه و غیرانسانى اعلام مى‌کنیم.

 

٢-قرار نیست نه تنها «خندوانه» بلکه هیچ رفتار روزمره ما تحت‌تاثیر بیرونى این اتفاق قرار بگیره چون بدیهی که تروریسم در وهله اول قصدش ایجاد رعب و وحشت و به هم زدن نظم عادى زندگى جامعه است. پس هممون با حفظ آرامش باید ادامه بدیم و با زندگى عادى و ایستادن در کنار هم قدرتمون رو نشون بدیم.

٣- لطفا از دادن راى به بچه‌ها غافل نشین و یادمون نره که این قسمت‌ها روزهاى پیش ضبط و آماده شدن.

#در_کنار_همیم»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668618
  • منبع: خبرآنلاین
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.