هشتگ '#تصریح-الجبیر--لا-یمثلنی' در واکنش به اظهارات عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان که گفته بود، قطر باید بین رابطه با کشورهای عربی و حمایت از حماس یکی را انتخاب کند، در شبکه های اجتماعی به طور گسترده منتشر شده است. کاربران زیادی با این اظهارات مخالفت کرده اند.

به گزارش جماران از مرکز اطلاع رسانی فلسطین،‌ فعالان شبکه های اجتماعی در واکنش به اظهارات الجبیر این هشتگ را راه اندازی کرده اند.
در همین راستا، یکی از کاربران به نام 'فهد بن شاکر' در توئیتی فایلی ویدیویی از ملک فیصل منتشر کرده که از او در مورد بزرگ ترین آرزویش سئوال می شود و او جواب می دهد: نابودی اسرائیل.
همچنین حساب کاربری 'به سمت آزادی' در توییتر اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر کرده که در برنامه ای تلویزیونی می گوید: نیازی به ایجاد هم پیمانی با آل سعود نیست، زیرا این همپیمانی اساسا وجود دارد.
'معالی ربراری' یکی دیگر از کاربران اینترنتی می گوید: مسلمانان چگونه می توانند بر تنها جنبش مقاوم و مبارز باقی مانده در میان جنبش های انقلابی فلسطینی لباس تروریسم بپوشانند؟!
همچنین 'عائشه عتیبی' نیز تصویری از شهید شیخ احمد یاسین بنیانگذار حماس منتشر کرده و زیر آن نوشته است: چه کسی می تواند به این مجاهد شهید بگوید، تروریست، و این گونه خدایش را ملاقات کند؟!
فعالی دیگر به اسم 'فواز آل فواز' با لحنی تمسخرآمیز نوشته است: حماس جنبشی تا خرخره تروریست است! اسرائیل را به لرزه درآورده است و باید جلوی آن را گرفت تا یهودیان بیچاره بتوانند در آسایش زندگی کنند.
همچنین کاربری به اسم 'm7md' گفته که جبیر باید می گفت دیگر تجاوزها و اشغالگری های رژیم صهیونیستی بس است نه این که بگوید دیگر حمایت از حماس بس است.
'وائل ابوعمر' فعال فلسطینی نیز در کامنتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک همراه با یک فایل ویدیویی نوشته است: آنان که مواضعی راسخ و بزرگ دارند، کسانی هستند که تاریخ آنان را به عنوان افرادی شریف و با عزت به خاطر می سپارد، اما افراد پست و حقیر جایی جز زباله دان تاریخ ندارند.
'یزید عنزی' نیز در توئیتی در سایت توییتر نوشته است: یهودیان به فرزندان خود می آموزند که عرب ها دشمن هستند و زمانی که تلویزیون را نگاه می کنی می بینی که می گوید مقاومت تروریست است.
کاربر دیگری به اسم 'ترکی شلهوب' به اظهارات انور ماجد عشقی ژنرال بازنشسته سعودی اشاره کرد که گفته بود: ما نمی خواهیم که اسرائیل در منطقه به انزوا کشیده شود. ما باید با هم همکاری کنیم. او تاکید کرد که ظاهرا همکاری مشترک آغاز شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.