مردم مومن، خداجو و روزه دار از نقاط مختلف به خصوص استان های مجاور تهران به رغم گرمای هوا با دهان روزه حضوری پرشور و انبوه در حرم مطهر امام راحل براب شرکت در بیست و هشتمین سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیدا کردند.

 

به گزارش جماران، یکی از شرکت کنندگان در مراسم با بیان اینکه هیچ چیز از جمله گرما و روزه دار بودن و مرارت های ناشی از آن مانع از تجدید پیمان ملت نیست افزود: خمینی عشق ملت ایران بود و همیشه می ماند.
حسین صادقی که از اصفهان در مراسم شرکت کرده ادامه می دهد: من در بسیاری از سالها شرکت کرده ام اما امسال شرایط خاصی داشت که ماه مبارک ایجاد کرده بود و دوست داشتیم بیاییم.
یکی از بانوان شرکت کننده در مراسم نیز به ایرنا گفت: حضور مردم دشمن شکن است و با حضور خود خار چشم دشمن می شویم.
خانم کاظم زاده گفت: حضور امام خامنه ای در این مراسم باعث می شود تا دلمان برای حضور در این مراسم پر بکشد. 
وی که چفیه ای بر گردن انداخته از همه جوانان می خواهد تا حرمت ماه مبارک را حفظ کرده و به احترام امام ارزشهای مدنظر ایشان را حفظ کنند و ادامه می دهد: نباید بگذاریم آموزه های امام فراموش شود.
می گوید ١٦ سال دارم و مشغول امتحانات هستم و ادامه می دهد: از چند روز قبل با دوستان بسیجی خودم قرار گذاشتیم در مراسم ارتحال امام شرکت کنیم و امروز موفق شدیم حاضر شویم.
حسین رضایی که از ورامین آمده است ادامه می دهد: ما نوجوانان امام را ندیدیم اما از تعاریف و کتابهایی که خواندیم فهمیدیم ایشان نجات دهنده ایران بود و اسلام را زنده کرد.
وی افزود: جوانان باید با خوب درس خواندن و حفظ ایمان و ارزشها قلب امام را شاد کنند.
صادق چهرقانی که از سمنان آمده نیز به ایرنا می گوید: اگر چه مسافرت با دهان روزه سخت است اما این سختی را به خود خریدیم تا ثابت کنیم که امام در یاد و قلب همه ما است وهرگز فراموش نمی شود.
وی که معلم دبستان است ادامه می دهد: حضور ما به دنیا ثابت می کند ما همچنان به ارزشهای امام و رهبری پایبند هستیم و تا پایان راه رهرو رهبری خواهیم بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.