مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی شب گذشته و امروز در شهرهای مختلف هند برگزار شد.

به گزارش جماران ، دراین مراسم که با حضور ایرانیان مقیم،دانشجویان و علاقه مندان بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد یاد و خاطره رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته شد.

تعدادی از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در شهر چنای و بنگلور در جنوب هند نیز شنبه شب با برگزاری آئینی اندیشه های تابناک بنیانگذار جهموری اسلامی را مرور کردند و بر ادامه راه ایشان تاکید کردند.
همچنین مراسم بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد شنبه شب باحضورگسترده شخصیت های فرهنگی ،علما ،دانشجویان و ایرانیان مقیم این شهر در سرکنسولگری جمهوری اسلامی برگزار شد.
در این آئین تعدادی از اندیشمندان و صاحبنظران به گوشه های از زندگانی ،مبارزات و تاثیر انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره ) برکشورهای دیگر پرداختند.
مراسم بسیت و هشتمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره)در شهرهای کشمیر ،له ،کارگیل و سرینگر در شمال هند نیز با شرکت شخصیت های برجسته فرهنگی ،علما و عاشقان بنیانگذار جمهوری اسلامی برپا شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.