مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: امسال به دلیل همزمانی ایام رحلت امام خمینی(ره) با ایام ماه مبارک رمضان، جز در استان‌های همجوار تهران از سایر نقاط کشور اعزام گروهی و سازمان یافته وجود ندارد.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی  گفت: از برنامه‌هایی که به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) در استان تدارک دیده شده است مراسم امروز(13 خرداد)، با سخنرانی فرمانده سپاه استان البرز است که از ساعت 18:30 در مصلی نماز جمعه آغاز و پس از صرف افطار به پایان می‌رسد.

 

وی افزود: علاوه بر این فردا پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مساجد استان، کسانی که برای حضور در مراسم ارتحال ثبت نام کرده‌اند به وسیله اتوبوس‌های در نظر گرفته شده به حرم امام (ره) اعزام می‌شوند.

روحی یزدی به اعزام 20 هزار نفر از مردم البرز به حرم امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسم ارتحال اشاره کرد و اعلام کرد: امسال به دلیل همزمانی رحلت امام خمینی(ره) با ایام ماه مبارک رمضان، جز در استان‌های همجوار تهران از سایر نقاط کشور اعزام گروهی و سازمان یافته وجود ندارد و فقط از استان‌های البرز، قم، مرکزی، سمنان و قزوین اعزام صورت می‌گیرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری جمله‌ای دارند مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی بی نام امام خمینی(ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست بنابراین شناخت امام شناخت انقلاب و ارزش‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه تنها راه تداوم خط امام، آشنایی نسل جدید با روش و سیره امام خمینی(ره) است گفت: از همین رو آگاهی بخشیدن به نسل جوان ضروری است و مردم باید بدانند که امام خمینی (ره) پس از اسقاط یک رژیم 2500 ساله دوباره اسلام را پس از رحلت پیامبر (ص) و شهادت حضرت علی(ع) در جامعه پیاده کرد.

این مسئول در پایان آگاهی بخشیدن و شناخت دادن به نسل جوان در خصوص امام خمینی(ره) را حیاتی عنوان کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.