پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

تحلیلگر شبکه خبری «ام اس ان بی سی»:

رئیس‌جمهور واقعی آمریکا 'استیو بنن' است

 تحلیلگر شبکه خبری «ام اس ان بی سی» با بیان این که تصمیم ترامپ برای خروج از توافقنامه پاریس تحت فشار «استیو بنن» مشاور و استراتژیست اصلی او صورت گرفته است گفت، حالا بنن عملا رئیس جمهوری واقعی آمریکا است نه ترامپ.

 

به گزارش جماران، «جواسکاربورو» نماینده پیشین مجلس آمریکا، تحلیلگر سیاسی و مجری شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی روز جمعه در انتقاد از تصمیم روز پنجشنبه ترامپ برای خروج از توافقنامه اقلیمی پاریس به صراحت گفت که ترامپ نه ذره‌ای از سیاست بویی برده و نه از سیاستگذاری و در واقع هیچ دانشی در هیچ زمینه‌ای ندارد.
وی با اشاره به مقاله اخیر نشریه تایم که استیو بنن مشاور ترامپ را اداره کننده و هدایت کننده اصلی کاخ سفید معرفی کرده بود، گفت تصمیم روز پنجشنبه ترامپ برای خروج از توافقنامه پاریس گواهی آشکار بر درستی این نگاه و ارزیابی است.
استیو بنن که یکی از راست گرایان افراطی معتقد به برتری سفید پوستان آمریکایی است از ابتدای کمپین‌های ترامپ در کنار او بوده و از دید ناظران سیاسی او کسی است که اندیشه محوریت منافع آمریکا به هر قیمتی را او در ذهن ترامپ تقویت کرده است.
بنن در واقع خود را طرفدار پر و پا قرص منافع اقتصاد ملی و مخالف شدید مدیریت‌های دولتی معرفی می‌کند و به همین دلیل لغو بسیاری از مقررات دولتی که میراث دولت قبلی آمریکا است نتیجه نفوذ او در رئیس جمهوری آمریکا تعبیر شده است.
مجله تایم در یکی از شماره‌های فروردین ماه خود بنن را استاد دستکاری‌ها و تحریف‌های ماهرانه معرفی کرده و نوشته بود که او حالا دومین مرد قدرتمند جهان محسوب می‌شود و کسی است که عملا کاخ سفید را اداره می‌کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.