رئیس جمهوری روسیه با اشاره به تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خروج از توافق آب و هوایی پاریس، از قضاوت دربارۀ این کار خودداری کرد و گفت باید دلیل آن را متوجه شویم.

 به گزارش جماران، پایگاه خبری اسکای نیوز عربی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اجلاس اقتصادی سن پترزبورگ گفت: «درباره ترامپ به خاطر تصمیمی که اتخاذ کرده  است، هیچ قضاوتی نمی کنم. اما ترجیح من آن است که کشورها به جای خروج از توافق پاریس، بار دیگر درباره مفاد توافق ها مذاکره کنند».

رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه «ترامپ کار بر روی این موضوع  را رد نمی کند» افزود: «نباید تنش زایی کرد بلکه باید شرایطی برای اقدام مشترک فراهم کرد، در غیر این صورت رسیدن به توافق دشوار خواهد بود».

وی درمقام دفاع از رئیس جمهوری آمریکا گفت: «مسأله ای باید بدان توجه داشت این است که در جریان مبارزه با گرمایش زمین عده ای کار خود را از دست می دهند که باید برای این افراد چاره ای اندیشید».

ترامپ اعلام کرد عضویت در توافق آب و هوایی پاریس را که توسط باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین در سال 2015 امضا شده بودف لغو کرده است. او تأکید کرد که این تصمیم کمک می کند فرصت های شغلی بیشتری را برای امریکاییان ایجاد شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.