نتایج آمار یک موسسه تحقیقاتی در مورد معتادان آمریکایی نشان می‌دهد که دونالد ترامپ به معروف‌ترین نامی تبدیل شده که معتادان این کشور در داد و ستد مواد مخدر از آن استفاده می‌کنند.

 

به گزارش جماران، موسسه تحقیقاتی 'ادیکشن دات کام' با انتشار نتایج تحقیقات اخیر خود نوشته است که ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که نام او قبل و پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور همواره بدلیل رفتار و گفتار غیر متعارف او بر سر زبان‌ها بوده حالا به معروف‌ترین نام در میان معتادان این کشور نیز تبدیل شده و این معتادان نام او را بعنوان رمزی برای خرید یک ماده خاص مورد استفاده قرار می‌دهند.
در گزارش این موسسه که با نام 'مواد مخدر رمز گشایی شده ' منتشر شده با اشاره به استفاده از نام‌های مستعار برای مواد خرید و فروش در میان معتادان و دلالان بعنوان رمز اعتماد میان آن‌ها نوشته شده است که نزدیک به 35درصد از این معتادان گفته اند در صورتی که با نام‌های مستعار و متداول آشنایی نداشته باشند قادر به خرید مواد نخواهند بود.
بر همین اساس در حال حاضر نام دونالد ترامپ بعنوان نام مستعار ماده‌ای بنام 'متافتامین' که مورد استفاده‌ترین ماده شیمیایی توهم زا در میان معتادان آمریکایی است مورد استفاده قرار می‌گیرد.
موسسه مذکور در مورد دلیل این نامگذاری افزود، ترامپ در موارد زیادی گفته است که بدلیل مشغله فراوان بطور مستمر از خواب کافی محروم بوده و یکی از اثرات این ماده مخدر عدم امکان خواب‌های طولانی در میان معتادان شناخته شده است

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.