«جو بایدن» معاون باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا با راه اندازی تشکیلات جدیدی بنام 'احتمالات آمریکایی 'به طور رسمی فعالیت های سیاسی خود را برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور در سال 2020 آغاز کرد.

به گزارش جماران، شبکه خبری ا بی سی، بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا با انتشار اطلاعیه ای آغاز فعالیت تشکیلات سیاسی خود بنام 'احتمالات آمریکایی' را با هدف جلب دموکرات ها برای شرکت در تلاش های سیاسی و حمایت از خویش اعلام کرده است.
بر اساس این گزارش، بایدن در اطلاعیه یادشده با این ادعا که دوران رویاهای بزرگی در این کشور آغاز شده از مردم کشورش خواسته است تا در صورتی که در چنین باوری با او همراه بوده و آماده هستند تا به انتخاب کسانی که همین باور را دارند کمک کنند به وی ملحق شوند .
ناظران اعلامیه بایدن 74 ساله را که پس از شکست حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تلویحا تمایل وی به شرکت در انتخابات سال 2020 را آشکار کرده است، نشانه ای از تصمیم قطعی معاون اوباما به شرکت در این انتخابات تعبیر کرده اند.
ای بی سی افزود: گرگ شولتز رایزن ارشد بایدن که در کمپین های انتخاباتی اوباما و وی در سال های 2008 و 2002 نیز حضور داشته مدیریت اجرایی تشکیلات جدید سیاسی را به عهده خواهد داشت.
معاون پیشین رئیس جمهوری آمریکا ماه گذشته در گفت و گویی به انتقاد از کمپین های انتخاباتی هیلاری کلینتون نامزد شکست خورده حزب دموکرات پرداخت و او را نامزد ناموفقی در این انتخابات خواند و افزود: او هرگز معتقد نبوده که کلینتون در مقایسه با خود نامزد فوق العاده ای برای این مقام است.
تلاش بایدن برای انتخابات آتی آمریکا در حالی از سوی رسانه ها مطرح می شود که شهردار پیشین نیویورک معتقد است به دلیل تداوم انشقاق در اردوگاه دمکرات ها ترامپ در سال 2020 نیز در کاخ سفید ماندگار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.