ثبت‌نام طرح غیبت سربازی تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.

به گزارش جماران ، سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد، مشمولانی که تا پایان سال ۹۶ بیش از ۸ سال غیبت داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت‌نام کنند.

 

همچنین سردار ابراهیم کریمی، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در این‌باره گفت: این طرح در مرحله اول تا ۱۵ خرداد ادامه دارد و افراد واجد شرایط می‌تواند ثبت‌نام خود را انجام دهند و اگر در سال گذشته فردی ثبت‌نام خود را انجام داده است و مبالغ ریالی خودش را پرداخت نکرده است، باید برای ثبت‌نام مجددا مراجعه نمایند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره هزینه‌های خرید خدمت هم گفت: افرادی که زیر دیپلم هستند ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان، فوق دیپلم ۲۰ میلیون تومان، و این روند در مدارک بالاتر افزایش می‌یابد.

او گفت: افراد مشمول به ازاء هر سال اضافه از ۸ سال  ۱۰ درصد جریمه می شوند و افراد متاهل و دارای اولاد به ازاء هر فرد خانواده ۵ درصد تخفیف داده می‌شود.

سردار کریمی گفت: افرادی که می‌خواهند هزینه خود بصورت اقساط  پرداختی کنند، باید یک سوم آن را نقدی و الباقی را تا پیان سال ۹۶ تسویه نمایند.

پس از ثبت اولیه درخواست متقاضی در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، درخواست آنان در حوزه‌های وظیفه عمومی بررسی و درصورت تایید نهایی ، مبلغ جریمه به صورت پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود. مقاضیان با دریافت پیامک باید  به دفاتر (پلیس+۱۰) مراجعه تا فرم مربوط به شناسه پرداخت را دریافت و با پرداخت مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.