به گزارش جماران، تارنمای خبری آمریکایی 'واشنگتن اگزماینر' باانتشار این خبرنوشت: نزدیک به یکصد نفر از دانش آموزان یک مدرسه راهنمایی در شهر 'اورنج جنوبی ' واقع در ایالت نیوجرسی در جریان سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از عکس گرفتن با وی خود داری کردند.
یکی از دانش آموزان درخصوص امتناع از عکس گرفتن با پل رایان گفت: به نظر من عکس گرفتن با وی نشان دهنده هم عقیده بودن با دیدگاه های سیاسی او است و من با این دیدگاه ها موافق نیستم و برای همین تصمیم گرفتم در این عکس حاضر نشوم.
دانش آموز دیگری نیز درباره عکس نگرفتن با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: نمی خواهم درعکس با وی باشم، برای اینکه او(پل رایان)دراکثر مواردی که ترامپ به آنها باور دارد، هم عقیده است.
بنابراین گزارش، اما یک دانش آموز دیگر نیز گفت: فکر میکنم دیدن یکی از نمایندگان مجلس حتی اگر من به شدت با بسیاری از دیدگاه های وی مخالفم باشم ، از نزدیک بسیار جالب باشد.
درحالی بسیاری از دانش آموزان دوره راهنمایی این شهر از ایالت نیوجرسی حاضر به عکس گرفتن با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نشدند که در واقعه ای مشابه دانشجویان دانشگاهی در ایالت ایندیانا آمریکا هنگام نطق مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا، محل سخنرانی وی را ترک کردند.
روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه، درمراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه 'نوتر دام'( Notre Dame) واقع در شهر 'ساوث بند'(South Bend)ایالت ایندیانا، هنگام سخنرانی ' مایک پنس' معاون رئیس جمهوری آمریکا، دهها دانشجو به نشانه اعتراض این محل را ترک کردند.
شبکه تلویزیونی سی ان ان در آن تاریخ با پخش تصاویری از این رخداد گزارش داد:این گروه از دانشجویان که خود را جزء گروه 'ما ایستاده ایم' نامیدند دراعتراض به سیاست های تبعیض آمیز مایک پنس در دوران فرمانداری این ایالت و اینکه این سیاست ها همچنان از سوی وی اما این بار در سمت معاون ریاست جمهوری آمریکا ادامه دارد، محل سخنرانی را ترک کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.