عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: استخدام های جدید در شهرداری تهران اگر با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی و بر اساس پیش بینی برنامه و بودجه مصوب شورا باشد بلامانع است.

به گزارش جماران ، احمد مسجد جامعی در سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورا با اشاره به لزوم استفاده از تعهد و توانایی کارشناسان شهرداری گفت: به یقین هیچ مدیر شایسته‌ای نیست که بخواهد در شهر کار کند و خود را بی نیاز از بدنه کارشناسی مجموعه شهرداری بداند.

وی ادامه داد: در بدنه شهرداری نیروهای زبده و توانمندی وجود دارند که هر کسی از هر جریانی باید از آنان استفاده کند و استفاده از توانایی آنان به صلاح شهر و شهروندان و موضوعی ضروری است.

مسجد جامعی در ادامه و پیرامون استخدام نیرو در شهردار ی تهران گفت: استخدام هایی که با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور و بر اساس برنامه و بودجه مصوب شورا باشد بلا مانع است، اما در مورد استخدام 4200 نفر در شرکت بهره‌برداری مترو که مورد خطاب گزارش سازمان بازرسی کشور بوده و موارد مشابه باید تامل کرد تا تصمیمات صحیحی اتخاذ شود.

وی گفت: با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا پایان این دوره مدیریت شهری لازم است از اقدامات شبه انگیزی که منجر به افزایش بار مالی در مدیریت آینده می‌شود و تعهدات ناخواسته ایجاد می‌کند پرهیز کنیم. به خصوص که گفته می‌شوددر روند بخش‌هایی از استخدام‌های جدید، بی نظمی هایی وجود دارد که، بیش از آنکه مبنا بر معیارها و ضوابط قانونی باشد، ملاک‌های غیر شفاف دیگری در دستور قرار گرفته و طبعا چنین برداشت‌هایی به ذهن متبادر می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.