مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره گفت: «گشت2» که در اکران نوروز امسال، پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفت در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش جماران، سعید خندق آبادی درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «گشت2» در سطح کشور گفت: «گشت2» یک فیلم کمدی-اجتماعی بود که توانست عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را داشته باشد.
وی افزود: توزیع این فیلم از دیروز در شهرستانها و از امروز در تهران آغاز شده است و هموطنان می توانند نسخه با کیفیت و قانونی گشت 2 را از فروشگاههای معتبر سراسر کشور تهیه کنند.
این مدیر فرهنگی ادامه داد: نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «گشت 2» به همراه فیلم کوتاه پشت صحنه از روند ساخت فیلم و همین طور عکس های صحنه و پشت صحنه است.
در خلاصه داستان فیلم «گشت2» آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده و سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است. این سه رفیق دوباره با یکدیگر همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می گردند اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می شوند دوباره....
حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی و فاطمه شکری از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
«گشت 2» به کارگردانی سعید سهیلی و تهیه کنندگی مشترک سعید سهیلی و حمید فرخ نژاد، نخستین بار در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش درآمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.