فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر افزایش توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند.

به گزارش جماران ، امیر حبیب‌ الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم محفل انس با قرآن در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره امنیت کشور، اظهار داشت: امنیت در کشور ما در حالی پایدار و مناسب است که در اطراف ما این امنیت ملتهب است.
 

وی بابیان اینکه امنیت در هر کشوری جایگاه بالایی دارد، گفت: دشمنان اسلام این ناامنی را به وجود آورده و همه تلاششان این است که این نا امنی را نیز در کشور ما به وجود آورند و این امکان تاکنون برایشان به وجود نیامده و نخواهد آمد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در صورت نبود امنیت هیچ پیشرفتی در اقتصاد و اجتماع و آبادانی و صنعت به وجود نخواهد آمد.

وی با تأکید بر حفظ اتحاد و همدلی نزد مردم گفت: هرگاه همه مردم با اتحاد، همدلی و هماهنگی در کنار یکدیگر باشند، قطعاً امنیت در کشور برقرار می‌شود و این وحدت و انسجام باید همیشه حفظ شود تا شاهد رشد جامعه باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند، گفت: نیروهای مسلح ما به هر میزان که مقتدرتر، توانمندتر، هوشمندتر و پرتلاش‌تر باشند امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور تأمین می‌شود.

وی افزود: نیروهای مسلح ما برای برقراری امنیت باید توانمندی خود را حفظ کنند و هر میزان توان دفاع و بازدارندگی بالاتر باشد، امنیت هم بیشتر است و همه‌ کسانی که در فرا منطقه ما در فکر دشمنی با جمهوری اسلامی هستند با نگاه به انسجام و اتحاد داخل قطعاً حتی فکر تهاجم به کشور به سرشان خطور نمی‌کند.

امیر سیاری با تأکید بر افزایش توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: مهم‌ترین عامل مؤثر در ارتقاء توان دفاعی کشور داشتن نیروی انسانی الهی محور هست و رهبر انقلاب سه شاخصه ایمان، دانش و شجاعت را از مهمترین ویژگی نیروهای مسلح برشمردند.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی و عبادت است، بیان کرد: افزایش سطح ایمان در سایر شاخصه‌های انسانی مؤثر بوده و قطعاً با پای‌کار آمدن توان دانش، ایمان و شجاعت نیروهای جان‌ بر کف نیروی دریایی و تمامی هم‌رزمان حتی فکر تعرض به کشورمان بر سر هیچ احدی نخواهد افتاد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.