نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: همه آراء به صندوق ریخته شده، پشتوانه دولت در عرصه بین المللی و عرصه داخلی است و تقسیم آراء به اقلیت و اکثریت صحیح نیست.

به گزارش جماران، احمد علیرضا بیگی تصریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی همواره با اقبال عمومی مواجه است و کاندیداها نیز در طول انتخابات وعده هایی می دهند که دولت آقای روحانی نیز از آن مستثنی نبوده و چه در دور اول و چه در دور دوم وعده‌های فراوانی در بعد ملی و منطقه‌ای داده شده است.

وی افزود: وعده‌های دولت در دور دوم عمدتا ناظر بر گره گشایی مشکلات اقتصادی مردم بوده است و مردم این وعده ها را از طریق نماینده های خود مطالبه می کنند و بی توجهی به شعارها و بی اعتمادی به رای مردم اعتماد عمومی را خدشه دار می کند.

وی با اشاره به آراء 24 میلیونی به آقای روحانی گفت: همه 40 میلیون رای ریخته شده به صندوق و تک تک کسانی که در انتخابات شرکت کردند برای اداره کشور احساس مسئولیت کردند و انتخابات آغاز مشارکت مردم در اداره کشور است و اگر برخورد مناسبی با آن نشود و آراء مردم تفکیک شود گروه‌های پیروز و اقلیت در انتخابات نسبت به هم دلزدگی پیدا می کنند و این دلزدگی به نفع کشور نیست.

علیرضا بیگی در پایان تاکید کرد: انتخابات نماد جمهوریت نظام است و آراء مردم مهر تاییدی بر این وجهه کشور است و باید رئیس جمهور با پشتوانه تک تک آنها با قدرت با یک ساختار منظم از اولین روز استقرار به فکر تحقق وعده‌ها باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.