یک شبکه امریکایی قصد دارد فیلمی را منتشر کند که به گفته آن اسرار خطرناکی از نیات ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا برای همگان فاش می کند.

شبکه "4" امریکا قصد دارد به زودی فیلمی را با عنوان "طرح سری" پخش کند که فاش می کند دختر دونالد ترامپ قصد دارد در دور آینده رئیس جمهور ایالات متحده امریکا شود.
 
به گزارش جماران، یک شبکه امریکایی قصد دارد فیلمی را منتشر کند که به گفته آن اسرار خطرناکی از نیات ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا برای همگان فاش می کند.

این فیلم مستند که قرار است به زودی توسط شبکه "4" امریکا پخش شود و عنوان "طرح سری" را بر خود دارد، فاش می کند که دختر دونالد ترامپ قصد دارد در دور آینده رئیس جمهور ایالات متحده امریکا شود.

در این فیلم از زبان ایوانکا بیان می شود که "به هیچ وجه شگفت زده نشوید، من هم همان جاه طلبی های سیاسی پدرم را دارم."

در این فیلم توضیح داده می شود که چگونه ایوانکا اصرار کرد دستیار پدرش در کاخ سفید شود در حالی که پیش از این هیچ مسئولیت رسمی نداشت، او در حالی بر تصاحب این سمت اصرار می کرد که حتی گفته بود حاضر است دستمزد نگیرد فقط در کاخ سفید کنار پدرش مسئولیتی داشته باشد. این نشان می دهد که وی به دنبال کسب تجربه لازم است تا بتواند جاه طلبی هایش را برای رسیدن به سمت ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا جامه عمل بپوشاند.

در این فیلم ویکی وارم، خبرنگار امور امریکا می گوید که در گذشته با ترامپ و دخترش مصاحبه کرده و به این حقیقت رسیده است که ایوانکا ترامپ سودای نشستن به جای پدرش را دارد. وی می گوید: «به هیچ وجه نباید کسی شوکه شود اگر ببیند کسی دنباله روی ترامپ است. هر کس که اخبار را دنبال کند یا از نزدیک ببیند که در کاخ سفید چه می گذرد درمی یابد که ایوانکا قصد دارد وارد انتخابات ریاست جمهوری امریکا شود و جای پدرش را بگیرد.»  

وی در ادامه می افزاید: «یک بار ایوانکا برایم تعریف کرد که پدرش بیش از هر کس به او وابسته است، و او را بر همه اطرافیانش ترجیح می دهد. ایوانکا تعریف کرد که اگر کسی بخواهد یک بار به پدرش ضربه بزند، او با همه قدرتش تلاش می کند که به او ضربه بزند و حقش را بار دیگر از پدرش بگیرد.»

وارم همچنین می گوید: «ایوانکا به من گفت که حمایت کامل پدرم را دارم، از جمله در جاه طلبی های سیاسی که به هیچ وجه با جاه طلبی های پدرش در هر حالتی تعارض ندارد.»

این فیلم همچنین یادآور می شود که ایوانکا چقدر تلاش می کند که خود را فردی "تاثیرگذار میانه رو" بر پدرش نشان دهد در حالی که واقعیت کاملا چیز دیگری است.  

اگر بخواهیم قضاوت کنیم دختر ترامپ عملا کمک بسیاری کرد که وجهه پدرش نزد افکار عمومی به خصوص زمانی که رئیس جمهوری امریکا شد معتدل تر شود، به خصوص وقتی که اظهارات سابق ترامپ را به خاطر بیاوریم که چقدر زنان را کوچک می شمرد و با عبارت های توهین آمیز آنها را تحقیر می کرد. ایوانکا ترامپ همچنین ریاست یکی از آژانس های حامی محیط زیست را دارد که به کمک آن تلاش دارد از وجهه بد پدرش به عنوان فردی مخالف محیط زیست بکاهد، در حالی که پدرش یکی از حمایت کنندگان مهم توافقاتی است که تاثیرات سلبی بر محیط زیست می گذارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.