یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: احتیاج نیست که گروه خاصی تصویر آقای خاتمی را به نمایش بگذارند یا خیر زیرا تصویر رئیس دولت اصلاحات در قلوب مردم حک شده و پاک‌شدنی هم نیست.

به گزارش جماران؛ محمد نعیمی‌پور  با اشاره به بیستمین سالگرد حماسه دوم خرداد سال ۷۶ گفت: سال ۷۶ مردم احساس کردند باید تغییری ایجاد شود و بر همین اساس، سیدمحمد خاتمی رای آورد. یکسری حساسیت‌ها و برخوردهایی در آن زمان صورت گرفت که موجب شد مردم به پای صندوق‌های بیایند و آرای خود را به نام سیدمحمد خاتمی به داخل صندوق‌ها بیندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس ششم در پاسخ به این سوال که سیدمحمد خاتمی چه جایگاهی نزد اقشار جامعه دارد که با یک پیام ویدئویی مردم را به پای صندوق‌ها می‌آورد و موجب تحولات اساسی در کشور می‌شود؟ تصریح کرد: آقای خاتمی زمانی که رئیس‌جمهور بود، اساس فعالیت‌هایش را بر صداقت پایه‌گذاری کرد. سیدمحمدخاتمی با مردم صادق بود و همواره آنان را در جریان مسائل قرار می‌داد.

نعیمی‌پور ادامه داد: در آن دوره فضای باز سیاسی ایجاد شد و مردم توانستند آزادانه حرف‌هایشان را بدون احساس خطر از جانب دولت بیان کنند. همین فضا چهره ماندگاری از سیدمحمد خاتمی برجای گذاشت که تاکنون هم اثرات آن باقی مانده است.

او با بیان اینکه رفتار صحیح در دولت‌داری و مردم‌داری خاتمی سرمایه اجتماعی بزرگی را به وجود آورد که هنوز مردم از آن به نحو احسن استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: ممنوع‌التصویری این سید بزرگوار اثر معکوس داشته و بیش از گذشته مظلومیت ایشان را نزد عموم نشان می‌دهد. البته احتیاجی نیست که گروه خاصی تصویر آقای خاتمی را به نمایش بگذارند یا خیر، زیرا تصویر رییس دولت اصلاحات در قلوب مردم حک شده و پاک‌شدنی هم نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به فعالیت‌ جریان‌های تندرو بیان کرد: جریان‌های تندرو در کشور انواع و اقسام کارها را انجام می‌دهند تا بخش بزرگی از مردم را از صحنه دور کنند و مزاحمی برای تندروی‌های خود نداشته باشند. این افراد راه دیگری جز حذف و ممنوعیت بلد نیستند و نمی‌دانند چنین رفتارهایی اثرات منفی دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.