رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: نسبت موشکهای مدرن در سیستم تسلیحاتی نیروهای موشکی راهبردی فدراسیون روسیه تا پایان سال به 72 درصد خواهد رسید.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری شین هوا از مسکو ؛ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد نسبت موشکهای مدرن در سیستم تسلیحاتی نیروهای موشکی راهبردی فدراسیون روسیه تا پایان سال به 72 درصد خواهد رسید.

پوتین که در نشستی درباره برنامه تسلیحاتی جدید روسیه برای دوره 2018 تا 2025 سخن می گفت، تصریح کرد نسبت موشکهای مدرن در سیستم تسلیحاتی نیروهای موشکی روسیه در حال حاضر 62 درصد است اما تا پایان سال به 72 درصد افزایش خواهد یافت.
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: درصد تجهیزات و تسلیحات مدرن نیروهای هوا فضای روسیه نیز که در حال حاضر شصت و شش درصد است تا پایان سال به شصت و هشت درصد افزایش خواهد یافت و به همین ترتیب تجهیزات و تسلیحات پیشرفته نیروی دریایی فدراسیون روسیه نیز از چهل و هفت درصد به پنجاه و پنج درصد خواهد رسید.
ولادیمیر پوتین در دو روز گذشته درباره برنامه تسلیحاتی جدید روسیه با مسئولان وزارت دفاع و نمایندگان صنایع دفاعی کشورش گفتگو کرده است. این برنامه قرار است به عنوان نقشه راه نظامی و فنی نیروهای دفاعی و امنیتی روسیه تا سال دو هزار و بیست و پنج و پس از آن مورد استفاده قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 652365
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.