رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: فروشنده دارو در فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جماران، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: در پی رصد کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، صفحه‌های فعال در چندین شبکه اجتماعی که اقدام به فروش داروها و لوازم بهداشتی به صورت غیرمجاز می‌کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه دارو ارتباط مستقیم با سلامتی افراد دارد و حتی می‌تواند جان افراد را به خطر بیندازد و همچنین ممنوعیت و غیرقانونی بودن فروش هرگونه دارو در فضای سایبر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد تمامی این صفحات متعلق به یک نفر است، لذا با انجام تحقیقات و انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران پلیس فتا با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف تعدادی از اجناس  غیرمجاز شدند که پس از انجام اقدامات تکمیلی پرونده به دادسرا ارسال شد.

کریمی ضمن اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی، گفت: دارو چیزی نیست که اگر جنس تقلبی آن خریداری شود مشکلی نداشته باشد و بتوان به راحتی از آن گذشت زیرا ارتباط مستقیم با سلامتی افراد دارد و امکان بیماری و حتی مرگ نیز وجود دارد، لذا از هموطنان درخواست داریم به هیچ عنوان از فروشندگان غیرمجاز دارو تهیه نکنند و لوازم خود را حتما از داروخانه های دارای مجوز تهیه نمایند.

وی در انتها از هموطنان خواست در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما  و یا شماره تلفن هفت رقمی 2188190 با ما  در میان بگذارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.