-با شدت گرفتن جنجال های مربوط به ترامپ و روابط مخفیانه تیم او با مقام های دولت روسیه، «جان برنن» رئیس سابق سیا که پیشتر نشست شنود او در مقابل کمیته اطلاعات مجلس آمریکا لغو شده بود بار دیگر برای دادن شهادت در مورد پرونده دخالت مسکو در انتخابات آمریکا به این کمیته فراخوانده شد.

به گزارش جماران؛ نشریه هیل روز چهار شنبه نوشت:رییس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا'سیا' بار دیگر به دادن شهادت در رابطه با پرونده روسیه به کمیته اطلاعات مجلس این کشور فراخوانده شده است.
برنن که در زمان رئیس جمهوری پیشین آمریکا نیز مدت ها در همکاری با سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این کشور در این تحقیقات شرکت داشته به گفته نشریه هیل قرار است روز سه شنبه آینده در این نشست حضور یاید.
نشریه هیل نوشت:در این نشست علاوه بر شهادت رئیس یشین سیا افشاگری های اخیر نشریه واشنگتن پست در رابطه با مبادله اطلاعات محرمانه از سوی ترامپ با مقام های روسی نیز بررسی خواهد شد حضور پیدا کند.
بر اساس این گزارش، همزمان جیمز کومی رئیس برکنار شده اف بی آی که از سوی جمهوریخواهان آمریکا به نشست شنودی در پشت در های بسته فراخوانده شده بود اعلام کرد که تنها در صورت علنی بودن این نشست حاضر به شهادت خواهد بود.
افشای این موضوع از سوی نشریه واشنگتن پست سبب واکنش دوباره کاخ سفید و دونالد ترامپ شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.