حدود 8 تا 10 هزار نفر عصر چهارشنبه در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک برای استماع سخنان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حمایت از حجت الاسلام روحانی شرکت کردند.

به گزارش جماران، 90 درصد جمعیت حاضر در این مراسم جوانان و نوجوانان دختر و پسر بودند که روبان های بنفش و سبز به دست و بازو بسته بودند.
جمعیت یک ساعت زودتر از ساعت اعلام شده در پشت درهای سالن ورزشی پنجم مرداد اراک منتظر بودند. 
آنچه بیشتر از همه آشکار بود شعارها و دست نوشته هایی بود با مضامین رای ما سودی ندارد تا نباشد رای تو، آخر هفته رئیسی رفته، آزادی اندیشه گاز انبری نمیشه، تا 1400با روحانی، اجازه نمی دهیم روحانی تنها بماند، رای می دهیم تا ایران ونزوئلا نشود، با روحانی تا 1400 به خاطر آینده فرزندم ، اردیبهشت اراک بوی خرداد می دهد.
مجری مراسم  در سخنانی گفت: این جمعیت با شاخه نبات و اتوبوس نیامده با تدبیر و امید آمده است، ما فیلترینگ نمی خواهیم ما نیمه راهیم به عقب برنمی گردیم، ما فریب نمی خوریم ، ما با پای دل آمده ایم نه اتوبوس، ما برای یارانه نیامده ایم، مردم ایران روز جمعه به آزادی سلام کنید، ما آمده ایم چون افراطی گری و پایمال شدن حقوق شهروندی نمی خواهیم، ما بهشت اجباری نمی خواهیم، ما انزوای بین المللی نمی خواهیم.
به رغم اتمام سخنرانی، جهانگیری، طرفداران حجت الاسلام روحانی همچنان در سالن ورزشگاه مانده بودند و ترانه یاردبستانی را همنوایی می کردند.
توزیع نوارهای رنگی بنفش و سبز، تصاویر روحانی و بادکنک های رنگی از دیگر حواشی مراسم بود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.