نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:کرامت مردم با کار و برنامه ریزی مناسب برای سازندگی کشور محقق می شود که از نظر عده ای کرامت مردم یعنی اینکه به آنها صدقه داد.

به گزارش جماران، محمود صادقی سه شنبه شب در جمع هواداران دکتر حسن روحانی در قزوین افزود:کسانی که شعار دولت کار و کرامت می دهند دیدگاهشان نسبت به کرامت با کرامت انسانی فرق دارد و کرامت از نظر آنها دادن صدقه دادن به مردم است در حالی باید برای کشور برنامه های بلندمدت داشت. 
وی اضافه کرد: دولت یازدهم سعی نکرده که براساس مقتضیات با کرامت انسان ها برخورد کند و از فقرا و محرومان برای خرید رای، سوء استفاده کند. 
وی گفت: امروز کسانی که در کارنامه خود نشان داده اند حقوق ملت را باور ندارند از کارت ملی ایرانی حرف می زنند،کسی باید این حرف را بزند که بین ملت و بین زن و مرد خط کشی نکند و قائل به حقوق انسانی برای همه مردم باشد.
صادقی بیان کرد: نباید از هیچ دولتی انتظار معجزه داشت و هر کسی برای رسیدن به رای مردم وعده معجزه دهد به نوعی عوام فریبی می کند. 
صادقی گفت: باید بار دیگر مردم با حضور پرشور خود ، چهارم خرداد 92 و دوم خرداد 76 را تکرار کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ارکان نظام مستقیم یا غیرمستقیم با نظر مردم برگزیده می شود و مشروعیت پیدا می کند و افتخار نظام جمهوری اسلامی بر این است که امور کشور باید با اتکا به آرای عمومی پیش برود.
وی اظهار کرد: در انتخابات مردم رویکرد سیاسی کشور را برمی گزینند به عنوان نمونه مردم در سال 92 دیدگاهی را که تعامل با دنیا و دیدگاه اعتدالی داشت را برگزیدند.
صادقی با تشریح وضعیت کشور در دوره تحریم ها،گفت: پیش از این دولت کشور در شرایط نامناسبی قرار داشت و ما در آستانه یک جنگ تمام عیار با دشمنان بودیم اما با درایت مقام معظم رهبری، هوشمندی مردم و تلاش دولت از این وضعیت خارج شدیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با امضای توافق هسته ای، کشور از یک مسیر هولناک و هرج و مرج نجات پیدا کرد هرچند که دولت گذشته آنقدر مشکل به بار آورده که دولت کنونی تا مدتها درگیر آنها بوده و همچنان هست. 
صادقی با بیان اینکه رساندنتورم به زیر 10 درصد از دستاوردهای مهم دولت یازدهم است گفت: در آن زمان تورم لجام گسیخته و بالای 40 درصد به کشور تحمیل شده بود اما دولت یازدهم توانست این تورم فزاینده را مهار و تورم را تک رقمی کند. 
وی افزود: در زمان دولت یازدهم دانشگاه‌ها تا حد زیادی از فضای امنیتی خارج شدند و امروز استادان در دانشگاه ها احساس امنیت بیشتری می کنند. 
صادقی اضافه کرد:در این دولت، توفیقات زیادی در دانشگاه ها حاصل شده است و دیگر دانشجوی ستاره دار نداریم و بسیاری از استادانی که توسط دولت قبل از کار برکنار شده بودند، توسط دولت یازدهم باردیگر دعوت به کار شدند. 
وی افزود:دولت فعلی با نگاه به عزت ملت و مصلحت مسئله هسته ای را به سرانجام رساند در سال 84 گفتند سه قوه در دست یک جناح است و می توانیم به خوبی کار کنیم اما در نهایت با تشت در درون اصول گرایی مجلس نهم به صحنه جنگ بین دولت و مجلس تبدیل شد. 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری،گفت: ما نباید انتخابات شوراها را فدای ریاست جمهوری کنیم چرا که هر دو انتخابات از اهمیت تقریبا یکسانی برخوردار هستند.
صادقی اظهار کرد: قانون شوراها در دوره اصلاحات به ثمر نشست و این امکان را برای مردم فراهم ساخت که فقط رای دهنده و انتخاب کننده نباشند بلکه امکان منتخب شدن را نیز داشته باشند.
وی اظهار کرد: ایجاد چنین فرصت هایی به ملت ما امکان رشد و توسعه سیاسی می دهد و به اداره بهتر جامعه توسط مردم کمک می کند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.