عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت:حجت الاسلام حسن روحانی ، پیش از آغاز به کار دولت یازدهم یک اقتصاد ورشکسته را تحویل گرفت.

به گزارش جماران، حجت الاسلام مجید انصاری عصر سه شنبه در جمع هواداران حسن روحانی در شهر جونقان شهرستان فارسان افزود: بسیاری به روحانی خرده می گرفتند که جرات فراوانی دارد که با چنین وضعیتی وارد عرصه انتخابات دوره یازدهم شده است، اما روحانی اعلام کرد برای کار به میدان آمده است و در این مدت نیز توانست شرایط اقتصاد کشور را بهبود ببخشد.
وی با بیان اینکه چالش های اقتصادی کشور را روحانی رفع کرد و فضا را برای کار و تلاش فراهم کرد، افزود:اینکه رقبای حسن روحانی اکنون مدعی کار و تلاش می شوند مانند این است که کسی در یک جاده اتوبوس بی دست انداز می خواهد رانندگی کند و این هنر نیست.
وی گفت: روحانی در این سه سال و نیم توانست این تورم لجام گسیخته را مهار کند و این اقتصاد ورشکسته را دوباره احیا کند و این نشان داد که روحانی مرد تاریخ ساز در کشور است.
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارزه افزود:در مساله برجام حتی ظریف و صالحی به روحانی اعلام کردند که کار سختی است و رسیدن به این توافق بسیار مشکل است اما روحانی توانست با اتکا به خداوند و قدرت مردم و بهره گیری از رهنمون های مقام معظم رهبری، مساله پرونده هسته ای را به نفع ایران به سرانجام برساند.
انصاری افزود:برجام باعث شد ایران از ذیل فصل 7 منشور سازمان ملل که بسیار به ضرر مردم بود خارج شود و زمینه برای جذب سرمایه گذاری در کشور فراهم شود.
وی گفت: اکنون بذر امید در کشور به ثمر نشسته است و فصل برداشت است و در این فصل در دولت آینده زمینه اشتغال و سرمایه گذاری فراهم می شود و دولت روحانی با آوار برداری از اقتصادی ورشکسته دولت قبل ، زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم کرده است.
به گفته وی، اکنون زمینه سرمایه گذاری 200میلیارد دلاری برای ایجاد اشتغال در دولت دوازدهم فراهم است و این میزان از محل سرمایه گذاری داخلی، جذب سرمایه گذاری خارجی و سرمایه ایرانیان خارج از کشور تهیه شده است و در دولت دوازدهم این سرمایه گذاری پایان می یابد.
انصاری با بیان اینکه برای برخی از افراد شفافیت مضر است ،گفت: ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای کوچک باید با برنامه ریزی بلند مدت باشد و با پرداخت پول ناچیز نمی توان جوانان را به اشتغال امیدوار کرد.
این فعال سیاسی افزود:برخی به دنبال ایجاد یک فضای غبار آلود هستند تا مردم نتواند درست دستاوردهای دولت را لمس کنند و انواع تهمت ها، وعده ها و شعارها می خواهند فضای چند روز انتخابات غبار آلود کنند تا مردم نتواند به درستی تصمیم بگیرند.
به گفته وی،در این سه سال و نیم نگذاشتند دولت یازدهم خدماتش را به مردم معرفی و بیان کند و خدمات دولت را به صورت وارانه به مردم جلوه می دادند و دولت را غیر متعهد عنوان می کردند در حالی که دولت یازدهم متعهد ترین دولت بوده است.
وی گفت: امروز در منطقه و دنیا کشور ایران یک کشور روبه رو رشد است ولی حتی منتقدان دولت اعلام می کنند که می خواهند کشور را بفروشند و این نوع تخریب غیر قابل باور است.
به گفته وی، در 29 اردیبهشت مردم باردیگر پای صندوق های رای می آیند تا با تجربیاتی که از دو دولت گذشته دارند ، به وعده های توخالی که یک بار کشور را زمین زده است، رای ندهند و به تداوم عقلانیت و کار رای می دهند.
وی گفت:کسانی که تجربه اجرایی ندارند و برنامه ای برای توسعه کشور ندارند مورد استقبال مردم قرار نمی گیرند.
به گزارش ایرنا، شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.