مدیرمسئول روزنامه کیهان با تجلیل از اقدام قالیباف، الفت پدیدآمده در اردوگاه اصولگرایان را مصداق آیه‌ای از قرآن کریم دانست.

به گزارش جماران ، در بخشی از تجلیل حسین شریعتمداری از قالیباف در شماره امروز روزنامه «کیهان» آمده است: سردار قالیباف، اگر تا دیروز یک مدیر جهادی و خدمتگزار در فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت کلان‌شهر تهران بود امروز، مرزهای افتخارآفرین دیروز را  پشت سر گذاشته و در تراز یک قهرمان فداکار بر سکوی افتخار ایستاده است.

 

در اردوگاه یاران انقلاب، واقعه‌ای بزرگ به وقوع پیوسته و «الفت مؤمنانه» که شاخصه مؤمنان است در اوج زیبایی به بار نشسته. همان که خدای مهربان به واسطه آن پیامبر اعظم (ص) را یاری فرمود «هو الذی ایدک بنصره و بالمومنین و الّف بین قلوبهم لو انفقت ... او (خدای تو) کسی است که تو را به یاری خویش و یاری مؤمنان تائید کرد و دل‌های (مؤمنان) را به یکدیگر مهربان ساخت که اگر تو تمامی آنچه در روی زمین است انفاق می‌کردی، نمی‌توانستی دل‌های آنان را به یکدیگر نزدیک کنی و ...» - آیه 63 سوره مبارکه انفال

و یاران انقلاب نشان دادند که نه در سر سودای سود دارند و نه در دل، غم بود و نبود. از من و ما گذشته‌اند و به او پیوسته‌اند و این، اصلی‌ترین رمز پیروزی است. ان‌شاءالله.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.