استاندار تهران با تاکید بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای برقراری آرامش و سلامت انتخابات گفت: باید آرامش و سلامت انتخابات را همانند تجربه انتخابات سال ۱۳۹۴ تکرار کنیم.

به گزارش جماران، سیدحسین هاشمی در جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور معاونان استانداری و رییس دیوان محاسبات کشور برگزار می‌شد گفت: در حال حاضر آرامش و امنیت کشور برای برگزاری انتخابات ارزشمند است تا این انتخابات با عظمت برگزار شود و آنچه که خیر مملکت است محقق شود.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با ستاد انتخابات استان همکاری کنند و مدیران استانی به عنوان سربازرس شعبه‌های اخذ رای آمادگی خود را اعلام کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه مهم و کلیدی است تصریح کرد: مردم را برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تشویق کنید و تلاش کنید آرامش و سلامت انتخابات همانند تجربه انتخابات سال ۱۳۹۴ تکرار شود.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع مطرح شده در جلسه در مورد مرکز جذب سرمایه‌گذاری استان تهران اشاره کرد و ادامه داد: چند دستگاه در زمینه معرفی نماینده تام الاختیار کوتاهی می‌کنند که باید از سوی معاونت امور اقتصادی استانداری گزارش شود.

وی تولید و اشتغال را در کشور جدی خواند و افزود: اقتدار هر نظام براساس تولید است و هر کشوری که در تولید قدرتمند است حرفی برای گفتن دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.