پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

عارف در همایش دانشگاهیان حزب اعتدال و توسعه؛

رای به روحانی، رای به مطالبات مردم و اخلاق است

انتظار ما از فرهنگیان و دانشگاهیان این است که طی دو سه روز آینده با جدیت نسبت به مساله انتخابات وارد عرصه شده و خیزشی چشمگیر را برای ادامه راه از آنها شاهد باشیم.

رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: رای به روحانی، رای به مطالبات مردم،‌ اخلاق،‌ عقلانیت و امید است.

به گزارش جماران، محمدرضا عارف طی سخنرانی خود در همایش دانشگاهیان حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: ارتقای جایگاه معلم و منزلت و معیشت در آموزش و پروش از جمله مسائلی است که باید به طور جد مورد توجه قرار گیرد. من مطئمن هستم با روندی که دولت تدبیر وامید در دور اول داشته در دور دوم نیز با اولویت به این مسائل می‌پردازد.

وی خاطر نشان کرد: نقد را ضروری می‌دانیم اما طی این دو سه روز باید به وظیفه کلیدی خود عمل کنیم؛ حماسه‌ای را که در سال 92 داشتیم  و خالق آن مردم و نخبگان بودند و با شعار عقلانیت و آرامش و امید توانستیم موفق شویم و با همین روند در سال 94 نیز این شعار مورد تایید قرار گرفت در 29 اردیبهشت نیز بار دیگر به تایید مردم خواهد رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: انتظار ما از فرهنگیان و دانشگاهیان این است که طی دو سه روز آینده با جدیت نسبت به مساله انتخابات وارد عرصه شده و خیزشی چشمگیر را برای ادامه راه از آنها شاهد باشیم.

عارف خاطر نشان کرد: این مسیر در همان مسیر عقلانیت امید و آرامش است و باید به روحانی رای بدهیم و این یک ضرورت محسوب می‌شود تا روندی که شروع شده ادامه پیدا کند.

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلب اظهار کرد: رای به روحانی رای به اخلاق، امید و عقلانیت و تحقق مطالبات مردم پیشرفت و تعالی کشور و رای به گفتمان اصلاحات است

وی یادآور شد: گفتمان اصلاحات را اصلی و ریشه دار می‌دانیم که نماد آن شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است که به اتفاق آرا رای به روحانی به تصویب شورا هم رسید.

وی همچنین اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم مسیر را ادامه دهیم را ی به روحانی باید بالاتر از دور اول باشد تا این مسیری که شروع شده ادامه یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه بیان کرد: انتخابات شوراها دستاورد دولت اصلاحات است و تشکیل و نقش آفرینی شوراها برای ما به همان اندازه که انتخابات ریاست جمهوری و مجلس مهم است حائز اهمیت است.

عارف همچنین گفت: شورای سیاست گذاری تشکیلاتی دموکراتیک است که تمامی تصمیمات با رای اکثریت گرفته می‌شود و باید بدانیم که دموکراسی هم هزینه دارد.

وی با اشاره به روند نهایی شدن لیست امید شوراها گفت: از ششصد نفری که درخواست کرده بودند تا در لیست امید قرار گیرند توانستیم به 150 نفر برسیم و عمده افراد از نخبگان سیاسی اجتماعی بودند لذا ما با در نظر گرفتن سهمیه 30 درصدی برای زنان و همچنین برای جوانان توانستیم با بررسی شاخص ها به لیست 21 نفره برسیم.

وی اظهار کرد: می‌خواهیم شهرداری داشته باشیم و همسو با دولت بتوانیم به توسعه و آبادانی شهر بپردازیم؛ گفتمان اصلاحات هم لیست شوراها را تایید کرده و شاهد بودیم که روز گذشته آقای خاتمی از مردم خواستند تا به آقای روحانی رای دهند و امروز هم در پیامی تاکید کردند که در همه شهرها مردم به لیست امید رای دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.