محمدرضا تابش، عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در مورد لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر گفت: ما اگر مبانی انتخاب افراد و مکانیزم بسیار درستی که طی شد تا از ٦٥٠نفر به ٢١نفر رسیدند را بررسی می کنیم متوجه می شویم روند کاملا دموکراتیک و تخصصی بود.  
 
به گزارش جماران، وی با بیان اینکه در لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر سهمیه زنان ،جوانان و گروههای تخصصی مختلف دیده شده است اظهار داشت: دید فراجناحی برای انتخاب افراد در لیست وجود داشت و صرفا افرادی که در درون احزاب دوم خرداد بودند در لیست شورا قرار نگرفتند و خیلی ها که تفکر اصلاح طلبی داشتند و سواد و تخصص بالا بهره مند بودند در این لیست قرار گرفتند و البته افراد شایسته ای نیز از لیست کنار ماندند که علتش یا سن زیاد این افراد یا عدم کسب رای لازم بود.  

تابش بیان کرد: اگر این روند دموکراتیک و متناسب با مقتضیات زمان و روز و نیازها و توجه به خانمها و جوانان تشریح شود لیست از قدرت رأی آوری بالایی برخوردار می شود.  

وی در مورد انتقادات و مخالفت های برخی اصلاح طلبان با این لیست گفت:چون موضوع برای افراد تشریح نشده است لذا برخی افراد مخالفت ها و انتقاداتی دارند و قطعا اگر مبانی که ما به این لیست رسیده ایم تشریح شود حتما لیست ما رأی می آورد.  

نایب رئیس فراکسیون امید تصریح کرد: شرایط انتخابات شوراها با انتخابات مجلس متفاوت است و ما در انتخابات شوراها با تعداد زیادی کاندیدا مواجهه بودیم و یکی از دغدغه های ما این بود که چگونه از بین این همه افراد صالح و شایسته به لیست ٢١برسیم.  

وی تاکید کرد:اگر مشارکت افراد در انتخابات بالا باشد و ما استدلال خودمان را برای مردم تبیین کنیم قطعا لیست ما رأی خواهد آورد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.