عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: ملت ایران هشت سال از پوپولیسم و وعده های دروغین آن لطمه خورد و باید مراقب باشند که دوباره گرفتار آن نشوند.

به گزارش جماران ، غلامرضا انصاری عصر سه شنبه در مراسم آغاز فعالیت رسمی ستاد دکتر روحانی در شهرستان ری با بیان این که ملت ایران دیگر به عقب بازنمی گردد افزود: مردم دیگر تحمل مشکلاتی که در دولت های نهم و دهم دامن آنان را گرفت ندارند، چراکه پوپولیسم آزادی های فردی، اجتماعی و حتی حیات زیستی آنان را گرفت.
وی گفت: امروز همان تفکر و روش با لباس های جدید و با شعارهای قدیمی دوباره بازگشته است اما مردم ایران این تفکرات را قبول ندارند.
انصاری با اشاره به مشکلات پوپولیسم برای کشورهای آمریکای مرکزی از جمله آرژانتین، برزیل و نیکاراگوئه و بدهکار کردن این کشورها گفت: برخی از این کشورها امروز تورم 800 درصدی را تجربه کرده و به مرز ورشکستی کامل رسیده اند و ملت های آنان به مهاجرت روی آورده اند.
وی ادامه داد: کشور ایران نیز در دوره هشت ساله دولت های نهم و دهم برغم درآمد 700 میلیارد دلاری، تورم و بیکاری را شاهد بود و بیکاری امروز نیز میراث گذشته است.
انصاری گفت: کسانی که مشکلات عدیده برای ملت درست کردند در ستادهای پوپولیسم هستند و با حمله به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد، هزینه های گزاف سیاسی برای کشور و ملت تحمیل کردند.
وی افزود: امروز این افراد کشور را به 4 و 96 درصد تقسیم می کنند در حالی که انقلاب اسلامی برای این ایجاد شد که همه ملت ایران فارغ از دین، مذهب، رنگ و طایفه از یک حق مساوی برخوردار باشند.
انصاری گفت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و همه مردم ایران با حفظ وحدت ملی در مقابل رژیم ستمشاهی و پس از آن در دفاع مقدس ایستادگی کردند و موفق بودند.
وی عقلانیت، مدارا و منطق را شعار اصلی دکتر روحانی در انتخابات دوازدهم ذکر کرد و افزود: همه باید برای تداوم دولت وی تا سال 1400 بکوشیم.
انصاری با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر نیز گفت: شورای شهر چهارم با ارائه 2 لایحه مهم مدیریت یکپارچه شهری و درآمد پایدار شهری تلاش می کند تا اوضاع شهر تهران و کلانشهرها سامان یابد و در این مسیر به کمک دولت نیازمند است.
وی گفت: بر اساس این طرح ها در شهرهای بالای 200 هزار تن شهردار و شورای شهر توسط مردم انتخاب شده و در واقع شهردار دولت محلی و شورا پارلمان محلی خواهد شد و همه مسائل زیربنایی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در چارچوب درآمد پایدار اداره می شود.
انصاری گفت: مردم تهران باید با انتخاب شورای شهری یکدست شهر را از وضعیت نابسامان آن نجات دهند.
مراسم آغاز به کار رسمی ستاد دکتر روحانی در شهرستان ری با حضور حیدری، علیجانی و زمانی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، ولی الله شجاع پوریان، اسماعیل دوستی و غلامرضا انصاری اعضای شورای شهر تهران، جمعی از فعالان سیاسی شهرستان ری و قشرهای مختلف مردم برگزار شد. 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.