اگر ما در این جبهه هزینه نمی‌کردیم که الان باید سر شما را در همین میدان می‌بریدند هرچند سزای کسی که ارزش کار شهید همدانی‌ها را نمی‌داند له شدن زیر پای داعش است.

به گزارش جماران زاکانی درباره ادعای دانشجویان اصلاح‌طلب‌ درباره رد‌صلاحیتش نیز گفت: وای به حال آن دانشگاهی که دانشجویش فرق بین رد‌صلاحیت و عدم احراز صلاحیت را نمی‌داند به همین دلیل اگر شما با همین تفکر فردا مسئولیتی به دست بگیرید دهان‌ها را می‌دوزید.

وی درباره شبهات کارنامه تحصیلی و مدارک خود نیز تصریح کرد: من در سال 61 به دلیل حضور در جبهه ترک تحصیل شده و یک هفته بعد از امتحانات به خانه برگشتم که پس از آن با شرکت در امتحانات دو نمره تجدیدی آوردم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در دانشگاه نیز به دلیل اینکه همسر و دو فرزند داشته و مجبور بودم برای امرار معاش مسافرکشی کنم یک ترم مشروط شدم اگر جرم بنده این است پس جرم آقایانی که مدرک جعلی می‌گیرند چیست.

وی عنوان کرد: کاش در مناظرات پایان‌نامه آقای روحانی را به دستش داده و بگویند یک بار از روی آن بخواند مدرکی که دانشگاه آقای روحانی نیز آن را از روی سایت خود برداشته است.

زاکانی درباره دریافت وام برای شرکت داروسازی و ماهنامه پنجره ابراز کرد: این حرف‌ها از اساس کذب است و چون من اعلام کردم جهانگیری با مشائی ارتباط دارد این شایعه را پخش کردند تا حرف حق مرا خراب کنند وگرنه در دادگاه نیز ادله نداشته و محکوم می‌شوند.

وی با تاکید براینکه این جماعت اگر به اندازه یک پوسته تخمه از من مدرکی داشتند تا حالا مرا را از پا آویزان می‌کردند درباره تصویب برجام تصریح کرد: دلیل تصویب برجام در مجلس نیز به دلیل  آرا آقای لاریجانی در مجلس و ارتباط او با روحانی است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ‌لاریجانی مقداری از آرا اصلاح‌طلبان و مقداری نیز از آرا جبهه انقلاب را در مجلس دارد که هر وقت دلش بخواهد این آرا را به سمت مورد نظر هدایت می‌کند به همین دلیل برجام در 20 دقیقه تصویب شد.

زاکانی اظهار داشت: امروز اخباری از کرمان و زنجان به گوش ما می‌رسد مبنی بر اینکه بخشداران مردم را تهدید کرده‌اند اگر به روحانی رای ندهند منابع آنها را قطع می‌کنند لازم است دستگاه‌های نظارتی این موضوع را بررسی کنند تا مردم به  افرادی که صلاحیت ندارند رای ندهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.