• کدخبر: 642074
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

برادر یکی از جان بختگان حادثه معدن زمستان یورت گلستان گفت:حرکت ناشایست معدود افراد در روز حضور رییس جمهور به پای ما نوشته نشود.

به گزارش جماران، آقای مشهدی برادر مهندس مهدی مشهدی امروز در دیدار استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استان که برای عرض تسلیت به منزل وی رفته بودند افزود: برخی افراد با حرکات ناشایست قصد هتک حرمت رییس جمهور را داشتند که اصلا مورد تایید ما نیست و ما حضور رییس جمهور را مایه دلگرمی و قوت قلب می دانیم.

 

وی گفت: کارگران معدن و خانواده های آنان از اقشار شریف و زحمتکش و نیز مهمان نواز هستند و هرگز به خود اجازه توهین یا هتک حرمت به رئیس جمهوری را نمی دهند.
 
مشهدی ادامه داد ؛ گوش دادن به حرف ها و مشکلات کارگران و خانواده های آنان از سوی بالاترین مقام اجرایی کشور و دستوراتی که دکتر روحانی برای بررسی دلایل حادثه و پیگیری حق و حقوق کارگران و جانباختگان دادند، واقعا سبب قوت قلب ما شد و از ایشان تقاضا داریم پیگیری های لازم را برای قرار دادن جانباختگان این حادثه در ردیف شهدای خدمت انجام دهند.
 
استاندار گلستان نیز در این دیدار گفت ؛ حضور بنده و تعدای از مدیران کل استان برای سرکشی از خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر که بسیار غم انگیز بود، علاوه بر وظیفه اخلاقی و انسانی، اجرای دستور و ابلاغ پیام تسلیت و ابراز همدری شخص رئیس جمهوری محترم است.
 
حسن صادقلو گفت: حرکتی که در زمان سفر رئیس جمهور از سوی عده ای خاص انجام شد، رفتار آنچنان بدی در حد آنچه که بازتاب یافت نبود ولی متاسفانه رسانه های مخالف و منتقد و برخی افراد سودجو آنرا بزرگنمایی کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین روحانی یکشنبه 17 اردیبهشت در سفری چند ساعته به شهرستان آزادشهر از نزدیک باخانواده های جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 642074
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.