رئیسی سابقه جنگ و جبهه دارد و سنگ زیرین آسیاب در سختی‌های کشور بوده است و با اصرار نیروهای انقلابی به میدان آمده و کسی که در جایگاه معنوی بلندمرتبه قرار دارد و خیر دنیا و آخرت را دنبال می‌کند نیازی به این پست ندارد

ـ وزیر ارشاد دولت دهم گفت: امیدوار به این هستیم که در انتخابات ریاست جمهوری با پیشگامی عناصر انقلابی، تحول لازم در کشور ایجاد شود.

به گزارش جماران، سیدمحمد حسینی در مراسم ویژه جشن روز جوان در حسینیه آقا یزد با تاکید بر اینکه عناصر انقلابی باید درانتخابات پیش رو پیشگام باشند، اظهار داشت: اگر عناصر انقلابی پیشتاز باشند، می توانیم امیدوار باشیم که تحول لازم در کشور ایجاد شود.

وی عنوان کرد: اگر عناصر انقلابی روی کار بیایند، دیگر عده ای نمی توانند با ایجاد رعب و وحشت و دلهره در مردم، به اهداف خود دست پیدا کنند.

حسینی با اشاره به کاندیداهایی که برای انتخابات ریاست جمهوری در حال رقابت با یکدیگر هستند، اظهار داشت: عملکرد هر کدام از افراد قابل تحلیل و بررسی است و مردم به خوبی می توانند با مستندات موجود قضاوت کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: به عنوان مثال شخصیتی مانند حجت‌الاسلام رئیسی با استفاده از نیروهای خدمتگزار اگر در رأس اداره کشور قرار گیرند، به طور قطع پیشرفت خواهیم کرد.

حسینی تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی سابقه جنگ و جبهه دارد و سنگ زیرین آسیاب در سختی‌های کشور بوده است و با اصرار نیروهای انقلابی به میدان آمده و کسی که در جایگاه معنوی بلندمرتبه قرار دارد و خیر دنیا و آخرت را دنبال می‌کند نیازی به این پست ندارد و برای بهبود اوضاع کشور آمده است.

وی تاکید کرد: دولت آقای رئیسی به طور قطع مبارزه جدی با واردات خواهد داشت و از واردات بی‌رویه که چرخ اقتصاد کشور در این دولت را متوقف کرده، جلوگیری خواهد شد.

حسینی در مورد عملکرد دولت یازدهم نیز بیان کرد: این دولت مدام شعار اعتدال می دهد اما رفتارهای او نه تنها نشانه ای از اعتدال ندارد بلکه نشانه ای از افراط نیز دارد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:  یکی از ادعاهای دولت مستقر بر این است که اگر اصولگراها روی کار بیاید جنگ می‌شود در حالی که اصلا آمریکا توان جنگ ندارد که اگر داشت، سالها درگیر ساقط کردن بشار اسد نبود.

حسینی همچنین عنوان کرد: این دولت به جای اینکه گزارش عملکرد خود را ارائه دهد مدام در حال نقد و طعنه زدن و تخریب دولت قبل است.

وی خاطرنشان کرد: کاملا هویداست که دولت احساس خطر کرده و به دنبال گدایی رای است به همین دلیل است که از هر حامی خود خواسته تا ۱۱ نفر را برای رای به دولت فعلی همراهی کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: بررسی‌های میدانی نشان داده که رئیس جمهور مستقر جایگاه متزلزلی دارد و این موضوع تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی یادآور شد: این دولت حتی درها را به روی خبرنگاران بست و از اطلاع رسانی شفاف به مردم طفره می روند غافل از اینکه مردم اهل رصد و تحلیل هستند و با وجود بمباران تبلیغاتی که انجام می دهند، مردم متوجهند که این دولت اهل عمل نیست و باز هم وعده ها را به آینده موکول می کند که مصداق آن موضوع ریزگردهای خورستان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.