رئیس ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در آران و بیدگل گفت: به دنبال گزارش هایی مبنی بر تخلف از قانون ستاد تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان به دلیل استفاده از ملک شهرداری، اعتراض خود را به ستاد انتخابات شهرستان اعلام کردیم.

به گزارش جماران، نصرت الله قربانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اطلاع از تخلف انتخاباتی ستاد تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آران و بیدگل، تحقیقات خود را برای صحت و سقم موضوع شروع کردیم و این تخلف برای ما محرز شد.
وی افزود: این ملک در تملک شهرداری ناحیه 2 بوده و در ابتدای بلوار امام (ره) آران و بیدگل واقع است که مدتی قبل برای عرضه محصولات فرهنگی واگذار شده اما در یک سوء استفاده آشکار، به ستاد انتخاباتی یکی از نامزدها تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه در 3 روز گذشته پیگیر موضوع تخلف بوده است، گفت: تا این لحظه اقدامی برای جلوگیری از این تخلف صورت نگرفته و فرمانداری شهرستان قول مساعد پیگیری داده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.