• کدخبر: 639974
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رئیسی در برنامه گفتگوی ویژه خبری:

حضور من می تواند اجماع ساز باشد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در بخش اقتصادی نگاه ما پروژه محوری نیست بلکه اقتصاد محور است.

به گزارش  جماران، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با تبریک روز جوان، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و تسلیت به داغ دیدگان حادثه معدن در استان گلستان افزود: دربرنامه اقتصادی که ارائه می دهیم باید ببینیم شرایط اقتصاد بندر عباس، سیستان و بلوچستان و آذربایجان چیست و هر نقطه از کشور با توجه به وضع اقلیمی نسخه اقتصاد خواهد داشت.
وی گفت: 17 برنامه ویژه مناطق محروم داریم علاوه بر مسائل اقتصادی که برای رونق تولید و کسب و کار ارائه می دهیم.
رئیسی افزود: در واقع اقتصاد محور برنامه ریزی کارمان است و پروژه خاصی نیست که بگوییم در این استان انجام شود بلکه با امایش سرزمینی که صورت می گیرد برنامه ریزی برای هر منطقه انجام می شود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسئله مشکلات اقتصادی که امروز به دغدغه جدی مردم تبدیل شده به نحوی که اقتصاد بیمار حالت اورژانسی به خود گرفته است.
وی افزود: شرایط نظام پولی و بانکی بدهی های دولت که به رقم 210 هزار میلیارد تومان رسیده که رقم بالایی است بحث نقدینگی که به هزار و 300 هزار میلیارد تومان رسیده و از این مقدار 700 هزار میلیارد تومان در این مدت انجام شده بحث معوقات بانکی، وضع کار و بیکاری که ما شاهدیم هر روز به امار بیکاران افزوده می شود که این امار فقط مربوط به شهرک های صنعتی که قابل شمارش است نشان می دهد 50 درصد ظرفیت صنعتی کشور فعال نیست.
رئیسی گفت: علاوه بر اینها وضع مسکن، معشیت و فقر در کشور شرایط خاصی را بوجود آورده که دغدغه جدی مردم است بر این اساس ورود بنده به عرصه انتخابات این است که گره ای از گره های کشور را بگشایم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: حضور من می تواند اجماع ساز باشد و می توانم همه سلایق و ظرفیت ها را پای کار بیاورم.
وی تاکید کرد: با روش مدیریتی که دارم می توانم در شرایطی اجماع ساز باشم و هیچ ظرفیتی در کشور نباشد که پای کار نباشد با توجه به نیروی انسانی متراکمی که در کشور وجود دارد.
رئیسی افزود : با توجه به ثروت عظیمی که در کشور است می توان امکانات کشور را فعال کرد و اقدامات بسیار ماندگاری را انجام داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 639974
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.