صادق محصولی وزیر تعاون و کشور دولت های نهم و دهم با تبیین اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت گفت: ما بر اساس تکلیف در انتخابات شرکت کرده و به نامزد اصلح رای خواهیم داد.

به گزارش جماران، محصولی شامگاه شنبه در آیین گشایش ستاد مرکزی کار و کرامت و افتتاحیه ستاد دانشجویی حجت الاسلام رئیسی از نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در مسجد ارشاد اهواز، برگزاری پرشور انتخابات را مایه آبرو و عزت ملی بیان کرد و گفت: ما در انتخابات ریاست جمهوری، حجت الاسلام رئیسی را اصلح می دانیم و وی شایسته در اختیار گرفتن زمام امور اجرایی کشور است.
وی با انتقاد از دولت تدبیر و امید گفت: این دولت درعمل نتوانسته به وعده های خود عمل کند و در بسیاری موارد نیز بر خلاف وعده های خود عمل کرده است.
وزیر تعاون و کشور دولت های نهم و دهم در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور به ویژه مساله رکود اشاره کرد و گفت:هنوز مردم در تامین معیشت خود مانده اند و گره های اقتصادی که قبلا وعده گشایش آنها داده شده بود، باز نشده است.
محصولی گفت: این دولت با توجه به جمیع جهات و ناتوانی در حل مسائل اساسی کشور و بهره گیری نکردن از ظرفیت های عظیم ایران، قادر به حل مشکلات اقتصادی و رفاهی کشور و رفع بیکاری جوانان نخواهد بود. 
وی افزود: در صورت انتخاب حجت الاسلام رئیسی، نه در شعار بلکه در عمل به محرومان توجه خواهد شد و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با نگاه به ظرفیت های درونی کشور قابل حل خواهد بود. 
وی به تقابل دولت با منتقدان با وجود آنکه قبلا گفته شده بود ازهرگونه انتقاد استقبال می کنیم، اشاره کرد و افزود: در مدت فعالیت دولت یازدهم ، منتقدان با شدیدترین الفاظ مورد هجمه قرار گرفتند و بیشترین شکایت ها از رسانه های اصول گرا صورت گرفت.
این وزیر دولت نهم و دهم با بیان اینکه در دولت کار و کرامت از همه ظرفیت های کشور برای تامین منافع اساسی مردم استفاده خواهد شد، از آنچه بیکاری سرسام آور در استان ثروتمند خوزستان توصیف نمود انتقاد کرد و افزود: عدالت محوری، توجه به کرامت محرومان، توسعه مناطق کمتر برخوردار، استکبارستیزی ، فسادستیزی و مقابله رانت خواری از شاخصه های مهم دولت کار و کرامت آقای رئیسی است.
در این آیین سیاسی کریم رضادوست به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی کار و کرامت خوزستان معرفی شد.
تاکنون ستادهای انتخاباتی آقایان روحانی، قالیباف و رئیسی در استان خوزستان فعال شده اند ولی هنوز از فعالیت تبلیغاتی آقایان میرسلیم ، هاشمی طبا و جهانگیری در این استان خبری نیست.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.