به گفته امام نباید اجازه دهیم انقلاب ما دست نا اهلان بی افتد، نا اهلان نباید حتما از خارج کشور وارد شوند، در داخل کشور نیز نا اهلانی هستند که نباید اجازه دهیم پیروز شوند.

 فاطمه هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: دکتر روحانی تمام تلاش خود را گذاشت تا کشور را به ریلی که از ان بیرون رفته بود بازگرداند و در چهار سال آینده روند توسعه کشور را بیشتر ادامه می دهد.

به گزارش جماران، هاشمی شنبه شب در همایش بزرگ حامیان دکتر روحانی در سرسرای شهید بهشتی کرمانشاه، با تاکید بر اینکه باید حضوری پر رنگ پای صندوق های رای داشت، افزود: نباید اجازه دهیم که انقلاب اسلامی ما به دست نا اهلان بی افتد.
وی اظهار کرد: دوران سازندگی با حمایت های مردم سپری شد، زیرا این دوران سخت تر از جنگ بود.
فرزند آیت الله هاشمی افزود: در دوران اصلاحات کشور داشت به سمت هایی می رفت که متاسفانه دورانی پیش آمد که ما حتی غرور ملی خود را نیز از دست دادیم.
هاشمی عنوان کرد: در آن دوران با وجود اینکه در آمد کشور بالا بود پول های بسیاری خرج کارهای تبلیغاتی خود کردند.
وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تجربه تلخ سال 84 تکرار دهیم، گفت: متاسفانه کسانی هستند که به دنبال توسعه نیستند و مردم ما نباید آن گروه دوباره به کشور باز گردند.
این فعال سیاسی اصلاح طب گفت: دشمن ما در عرصه بین الملل آماده کوچکترین اشتباه ما است تا از آن علیه ایران اسلامی استفاده کند.
فرزند آیت الله هاشمی در ادامه افزود: هر کدام از ما باید برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنیم و با افرادی که نمی خواهند رای دهند صحبت کنیم تا برای سرنوشت ایران پای صندوق های رای بروند.
هاشمی با بیان اینکه اگر با صنوق های رای قهر کنیم به خودمان و ایران اسلامی خیانت خواهیم کرد، اظهار کرد: در اوایل انقلاب 2 بحث حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی مطرح بود که امام بر جمهوری اسلامی تاکید داشت.
وی توضیح داد: اینکه پدرم می گویند با خیال راحت از دنیا می روم چون مردم به هوشیاری لازم رسیده اند. 
این فعال اصلاح طلب گفت: به گفته امام نباید اجازه دهیم انقلاب ما دست نا اهلان بی افتد، نا اهلان نباید حتما از خارج کشور وارد شوند، در داخل کشور نیز نا اهلانی هستند که نباید اجازه دهیم پیروز شوند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.