پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

ریِیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در آذربایجان غربی:

در برجام باید احقاق حق شود

ریِیس ستاد انتخاباتی میر سلیم در آذربایجان غربی گفت: ستاد انتخاباتی میرسلیم در اکثر شهرهای استان راه اندازی شده است.

به گزارش جماران، عماری در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه ستاد انتخاباتی میرسلیم در اکثر شهرهای استان راه اندازی شده است گفت: وی در حال برنامه ریزی برای سفر به استان آذربایجان غربی بوده و در این سفر چگونگی عملکرد ستادها،  وضعیت استان و بازدید از شهرهای مرزی این استان را در برنامه‌های خود دارد.

وی با اشاره به بد عهدی آمریکا در رابطه با برجام گفت: در برجام باید احقاق حق شود در غیر این صورت اجرای برجام بی معنی است.

عماری بیکاری را پاشنه آشیل کشور عنوان کرد و افزود: اگر میرسلیم حرفی میزند این حرف‌ها کارشناسی شده و با توجه به وضعیت منطقه سخن می‌گوید و وی از تمام مشکلات این استان و نیز جامعه خبر دارد.

وی اظهار کرد: میرسلیم در صورت انتخاب در رابطه با قوه قضاییه تعامل و همکاری خواهد داشت چرا که امروزه پاشنه آشیل نظام، سیستم اداری بوده و حقوق های نجومی نتیجه عدم نظارت و دیده بانی است.

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در آذربایجان غربی گفت: عده‌ای در کشور با رانت خواری مالیات نمی‌دهند، اگر کسی نتواند فرار مالیاتی کند در آمد حاصل از مالیات به قدری خواهد بود که دیگر نیازی به فروش نفت نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: میرسلیم برای گیاهان کوهی و دارویی نیز برنامه دارد به طوریکه اگر موفق به بسته بندی و صادرات این گیاهان شویم درآمدی به دست می آید که در این صورت می‌توان در چاه‌های نفت را بست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.