پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

حداد عادل در بازدید از نمایشگاه کتاب عنوان کرد:

گفتمان حاکم بر انتخابات اقتصادی است

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: گفتمان حاکم بر انتخابات اقتصادی است.

به گزارش جماران، بعد از ظهر امروز 14 اردیبهشت ماه و در دومین روز برپایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی تهران حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از غرفه‌های ناشران حاضر در نمایشگاه بازدید کرد.

حدادعادل در ادامه در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا اطلاعی از حضور مقام معظم رهبری در روزهای آینده از نمایشگاه کتاب تهران دارید گفت: ممکن است آقا از نمایشگاه بازدید کنند، اما من از برنامه‌های ایشان اطلاع ندارم. ولی خوشحال می‌شوم که ایشان در نمایشگاه حضور پیدا کنند،چون حضور ایشان یک پیام دارد.

او سپس در پاسخ به سوال دیگری درباره امکان کناره گیری یکی از دو کاندیدای ریاست جمهوری لیست جمنا گفت: ممکن است ضرورت داشته باشد هر دو کاندیدا تا پایان انتخابات حضور داشته باشند.

او سپس درباره برنامه‌های فرهنگی کاندیداهای ریاست جمهوری نیز گفت: نمی‌دانم آنها آنقدر زد و خرد می‌کنند که آدم نمی‌فهمد برنامه دارند یا نه؟ یک حالت پرتنشی به وجود آمده که بیننده و شنونده کمتر فرصت فکر کردن پیدا می‌کند.

او افزود: گفتمان حاکم بر انتخابات اقتصادی است و این مساله اقتضای روزگار است.همه هم انتظار دارند که کاندیداها راجع به مسائل اشتغال و تولید صحبت کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.