پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

وزیر ارشاد در غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام در نمایشگاه کتاب:

فضیلت جامعه امروز ایران مرهون گفتمان امام(س) است

صالحی امیری در بازدید روز پنجشنبه از نمایشگاه کتاب تهران گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی بزرگی است که حق حیات بر گردن ما دارد و این شرافت و فضیلت و اخلاق جامعه امروز ایران حاصل گفتمان امام (ره) است.

به گزارش جماران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعتی پیش با حضور در غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، ضمن بازدید از آثار منتشره موسسه، درباره نقش آثار امام خمینی(ره) در شکل‌گیری افکار جوانان در آینده گفت: امام خمینی(ره)  شخصیتی بزرگی است که حق حیات بر گردن ما دارد و این شرافت و فضیلت و اخلاق جامعه امروز ایران حاصل گفتمان امام (ره) است.

صالحی امیری اظهار کرد: آنچه امروز به عنوان سرمایه اجتماعی، سرمایه فرهنگی و سرمایه دینی در جامعه ایران داریم، همه را مدیون امام هستیم؛ بالطبع راه نجات انقلاب و نظام، تداوم گفتمان و اندیشه حضرت امام (ره) است.

وی تصریح کرد: به نظرم باید اندیشه حضرت امام(ره) در ظرف زمان نوسازی شده و براساس نیازهای امروز جامعه بازتولید شود. چرا که زمان تغییراتی را در نیازها ایجاد می‌کند؛ بنابراین اندیشه حضرت امام(ره) را باید با زبان جدید مانند زبان انیمیشن، زبان رمان و ... معرفی کرد. در یک جمله جامعه باید در  اندیشه حضرت امام(ره) زیست داشته باشد.    

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با بیش از ۲۶ عنوان کتاب چاپ اول در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در موضوعات مختلف اخلاق، فقه، خاطرات، عرفان و... شرکت کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.