عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) با تاکید بر لزوم معرفی داوطلب واحد، اظهار کرد: پس از برگزاری مناظره ها، نظرسنجی برای انتخاب یک نامزد نهایی انجام و یکی از نامزدها(حجت الاسلام رئیسی یا قالیباف) به عنوان نامزد این جبهه معرفی می‌شود.

به گزارش جماران ، سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در همایش مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه ابوذر ارومیه افزود: قالیباف و حجت الاسلام رئیسی از مدیران جهادی هستند و همیشه به دور از جنجال و هیاهو وظایف خود را در حیطه‌های مختلف انجام داده‌اند زیرا توانایی شناسایی ضعف‌ها، آسیب‌ها و رسیدگی به مشکلات مردم را دارند. 
وی با اشاره به این که دولت روحانی به برخی از وعده های خود نتوانسته است عمل کند، بیان کرد: بیکاری، حقوق‌های نجومی و فساد اداری سبب کاهش اعتماد مردم شده است. 
حسینی با تاکید بر این که ما می‌توانیم با اتکا به توان داخلی گام‌های بلندی را برای بهبود معیشت مردم برداریم، ادامه داد: برخی طیف‌ها در صدد تعامل با غرب هستند در حالی که می‌توان راه‌های دیگری را برای رسیدن به رشد و پیشرفت اجتماعی امتحان کرد. 
وی همچنین ادعا کرد در دولت یازدهم فعالیت معاونت قرآنی در وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی کمرنگ شده است. 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود. 
ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. 
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.